27 Ekim 2014 Pazartesi

ZEKARE Görsel Dikkat Seti 2-5 Yaş

Zekare hediye çeki şifresi: benekli
Bu hediye çeki ile %30 indirim kazanıyorsunuz.
Kapıda ödeme ve kargo ücreti de yok.
Satın almak için tıklayınız.



Herkese merhabalar...
Bütün bir yazı dışarıda geçirdikten sonra havaların soğuması ve akşamların uzamasıyla bir anda kendimizi evde buluverdik. Çocuklar bahçeye alışınca evde vakit geçirmekte zorlanmaya başladılar.
Evde tv de olmadığı için, bahçeye de çıkamayınca çok fazla boş zamanları kalmış oldu. Bu fırsattan istifade kışa hazırlık yaptığım setlere ve kutu oyunlarına yönelme imkanımız oldu. Biraz futbol oynuyoruz, biraz kutu oyunları, biraz kitap okuma, biraz da aldığımız setler derken vakit hızla geçiveriyor.. Oyun tarzında eğitime yöneldiğimiz için ben de mutlu oluyorum :)))
Bu hafta nerdeyse her akşam Zekare yaptık. Akşamları ben mutfağı toplarken kuzucuklar yanımda masaya oturdular :)))) Muhammed Yusuf daha önce miniyuptan matematik konusunda deneyimli olunca 6-9 yaş seti matematik kitabını hızlıca yapıverdi maşallah.
Enes te 2-5 yaşı aldı eline. 2-5 yaşın iki üç tane kitabı çok basit olduğu için onları yapmadan ayırdık. Görsel Zeka ve Dikkat Oyunları kitaplarından başladık. 4-6 kontrol kutusunda sayılar vardı. 2-5 yaşın kontrol kutusunun taşları resimli olunca Enes bunlara bayıldı. Kitaplardaki resimler de ilgisini çekti. Kendisi bana ihtiyaç duymadan yaptı maşallah.







Zekarenin 4-6 yaş grubu ve 6-9 yaş grubu resimlerini görmek ve daha detaylı bilgi edinmek için tıklayınız.

http://www.kontrolyayincilik.com/2-5-Yas-ZeKare-Gorsel-Dikkat-Egitim-Seti,PR-3.htmlZekare 2-5  yaş seti 10 kitap, 1 kontrol kutusu ve 1 de ölçme değerlendirme kitabından oluşuyor. B u set ile amaçlanan:
-          Çocukların görsel hafızalarının geliştirilmesi,
-          Görsel algı becerilerinin eğlenerek geliştirilmesi,
-          Çeşitli oyunlarla eşleştirme, tamamlama, bağlantı kurma, benzerlik ve farklılık görme becerilerinin geliştirilmesi,
-          Benzer resimler arasındaki farklılıkları ayırt ederek odaklanma, konsantrasyon ve dikkat becerilerinin geliştirilmesi,
-          Şekiller ve resimler arasında bağ kurarak tablo okuma alışkanlığının kazandırılması,
-          Görsel algı oyunlarıyla temel matematik bilgilerini edinmeleri,
-          Parça-bütün ilişkisi kurma ve eşleştirme becerilerinin geliştirilmesi,
-          Parça-bütün ilişkisi kurma ve eşleştirme tamamlama ve yön kavramlarının geliştirilmesi,
-          Farklı geometrik şekilleri ve renkleri tanımaları, şekiller arası bağlantı kurma ve şekil zemin algısı kazanmalarıdır.


Görsel Dikkat Setini nasıl kullanıyoruz?

Zekare 2-5 yaş kontrol kutusu


Kontrol Panelinde 8 tane resimli taş var.  Kontrol Paneli açılarak taşlar kapağın alt tarafına yerleştiriliyor. Her bir taş sırasıyla alınarak, 1. Sorudan itibaren doğru cevabın bulunduğu karede verilen rakam üzerine konuluyor. 


Tüm taşlar bitince panel kapatılıyor ve ters çevirilip açılıyor. Ortaya bir şekil çıkıyor. Bu şekil sayfanın altında verilen şekil ile aynı ise tüm sorular doğru yapılmış oluyor. Çocuklar yanında kimseye ihtiyacı olmadan da oynayabiliyor..

2-5 yaş setinin kitaplarının iç sayfaları:





















































Zekarenin yeni setleri de çıktı. İşitsel Dikkat seti bunlardan biri. İncelemek için tıklayınız.


230 yorum:

  1. Zekare cok guzel ve kaliteli.kesinlikle tavsiye ederim.indirim firsati icin de ayrica tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle..

      Sil
    2. Merhabalar.bu egitim setini almaya karar vermistim birde yorumlari okuyayim dedim sizin blogunuza rastladim.hediye kuponunuzu kullandim.140 tl yerine 98tl odeme yaptim cok tesekkurederim

      Sil
  2. Merhaba Raife Hanım
    Bugün montessori grubunda sormuştum, yanıtlamışsınız. Ancak ben oradan bir türlü yanıt yazamadım. Buradan yazayım dedim.
    Blogunuzu daha önce incelemiştim. Siz bayağı kullanmışsınız bu setleri. Nasıl kullanıyorsunuz acaba? Günde kaç dakika mesela? Çocuklar severek ilgileniyorlar mı? Birde miniyupdan bahsetmişsiniz. Hangisini önce almalı ve Miniyupu nasıl temin ediyorsunuz. Zekare için indirim kodlarınızı gördüm. Alırsam bayağı işime yarayacak. Ne kadar bir indirim yapıyorlar acaba? Oğlum 5 yaşında, hangi setten başlanmalı?
    İlginiz için teşekkür ederim şimdiden :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bizim bir programımız yok. günlük illa şu kadar dakika gibi bir kısıtlama da yok. kimi günler 1 sayfa kimi günler 1 kitap. bazen hiç açmadığımızda olur. çocukların ilgisine, o günkü durumlarına göre değişiyor. miniyupla zekare çok benzer zaten. miniyupta indirim yok şuan. Zekarede indirim miktarını burda belirtmemem konusunda yayınevinin prensibi var. fakat şuanki şifre: raife2014 ile sitesinden öğreneilrisiniz.oğlunuzun seviyesine göre 4-6 yada 6-9 alabilirsiniz. ikisininde resimleri blogda var. ordan inceleyip karar verebilirsiniz. Tekrar görüşmek üzere..

      Sil
  3. Zekare kitaplarimiz iki gundur elimizde...oglum kitaplara bayildi.bizim tek sıkıntımiz aksama kadar basindan kalkmamak oldu:-) hatta bir sayfa daha yapmak icin iki gecedir aglayarak yatiyor....ilginiz yardimlariniz icin tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok memnun oldum beğenmenize.. iyi günlerde kullanın inş..

      Sil
  4. merhaba..zekareyi önümüzdeki ay almayı planlıyorum kampanya süreniz devam edecek mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, kampanya sürelerini bilemiyorum ama şuan kampanya yeni başladı. önümüzdeki ayda devam edeceğini ümid ediyorum. Siz almak istediğinizde tekrar görüşürüz inş..

      Sil
  5. Merhaba ben bu set ile ilgili bilgi almak istiyorum mumkunse
    oglum 41 aylik gecmi kaldim ve sifreyle indirimli almak icin kendi sitesinden mi alım yapacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, 41 aylık oğlunuz için 2-5 yaş setini ve 4-6 yaş setini alabilirsiniz. Fakat 2-5 yaş setinin bazı kitapları size çok basit gelecektir.4-6 yaş setini de bloğumda anlattım. onun resimlerine de bakıp hangisini almak istediğinize karar verebilirsiniz ama ben 4-6 yı tavsiye ederim. setleri satın almak için kontrol yayıncılıkın sitesine girip üye oluyorsunuz. sonra satın alırken hediye çeki kısmına raife2014 yazıyorsunuz. bu şifre ile otomatik fiyat değişiyor ve yeni inidirmli fiyatı görüyorsunuz. sonrada satın alıyorsunuz. İyi günelrde kulanmanız dileğyle.. şifreyi kabul etmezse yeni şifre için tekrar bana yazınız.

      Sil
  6. S.A. SAYENİZDE BENDE BU SETE SAHİP OLDUN İNDİRİMDEN YARARLANDIM ALMADAN ÖNCE ÇOK TEREDDÜT ETMİŞTİM AMA TAVSİYENİZ İÇİN TEKRAR TEŞEKÜRLER ARKADAŞLARIMA DA GÖSTERDİM ONLARDA ÇOK BEYENDİ VE ALDILAR KARARSIZ KALAN ARKDAŞLAR CARSA YİNE TAVSİYE EDERİM ÇOK ÇABUK GELİYO 1 GÜNDE ELİNİZDE OĞLUM TAŞLARLA OYNICAM DİYOR YAPIP YAPAMAMA KONUSUNA GELİNCE ÇOCUKLARINIZA GÜVENİN SİZ BİR KERE OYNAYIN SİZDEN GÖRSÜNLER BERABER OYNAYIN MANTĞINI KAVRAYINCA ZATEN KENDİSİ YAPIYOR HİÇ DÜŞÜNMEDEN ALIN DERİM M.AYBEY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. as. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.. Bu kadar ayrıntılı yorumunuz için teşekkürler..

      Sil
  7. sayın yetkili 2-5 görsel eğitim setinden almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz 0554 210 15 61 numaram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, Sami Bey. Kontrol Yayıncılık' in internet sitesine üye olduktan sonra satın alma esnasında hediye çeki kısmın raife2014 veya raife2014 yazıyorsunuz. Fiyat otomatik olarak değişiyor ve indirimli alabiliyorsunuz. Eğer şifreler dolu derse yeniden yazarsanız yeni şifre vereyim. İyi günler...

      Sil
  8. nekadar surecek kampanya

    YanıtlaSil
  9. 55aylik olan kizim icin hangisini almaliyim yardımcı olabilirmisiniz birde miniyup mu zekare mi tavsiyeniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, 4-6 yaş grubu uygun sizin için. miniyupun ve zekarenin iç sayfalarından bolca resim var. onlara bakarak beğendiğinizi tercih edebilirsiniz. yalnız şuan zekarede indirim devam ediyor fakat miniyupta indirim kampanyası sona erdi.

      Sil
  10. Yorumunuz ve kampanyaniz icin cok teşekkür ediyorum indirimi kullanarak 4-6yasi kizima aldim cok guzel ve farkli bir set tasli olmasi daha çekici geldi benim kizima umarim faydasini görürüz tekrardan teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi günlerde kullanın inş. Niyet güzel olunca sonuçta güzel olur :))

      Sil
  11. Bende kızım için 4-6 yaş olanını aldım iyiki kampanyayı kaçırmadan almışım diyorum çokkk beğendimm hem içerik olarak hemde baskı kalitesi olarak . Kızım hiç sıkılmadan 2 kitabını bitirdik bile . kitaplardan biride matematikle ilgili daha okula başlamadan matematiği öğreniriz gibi geliyor bana :)) Bu arada siparişimin ertesi günü kargom geldi onada ayrı şaşırdım :)) tekrardan çokkkk tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanın inş. Matematik için çok iyi bir kaynak gerçekten. Bende büyük oğluma ilk 5 yaşında iken kullanmıştım şimdi elh matematiği çok iyi. 1. sınıfta bu yıl ve öğretmeni matematiği süper diyor (maşallah). Siz de faydasını görürsünüz inş. Zekare teslimat konusunda çok iyi, ikindin sipariş verseniz bile 1 gün sonra elinizde oluyor. Tekrar iyi günler de kullanın.. Blogumu takipte kalın :))

      Sil
  12. Keşke kapıda ödeme fırsatı da olsaydı. Bu yüzden sipariş edemedim. Indirim fırsatı da olması çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınevi kargo ile görüştü ama anlaşamadılar sanırım:(

      Sil
  13. Ben sipariş vermek istiyorum sayfaya üye oldum kavram yayıncılık ama sipariş neden verilecek çözemedim bi türlü bulamadım yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba raziye hanım, kavram değil kontrol yayıncılık. http://www.kontrolyayincilik.com/ a tıklayıp üye olduktan sonra satın al kısmına tıkladığınızda ekranın altında hediye çeki diye bir bölüm var. oraya raife2016 yazacaksınız ve otomatik olarak fiyat düşecek. bu şekilde oluyor. şifre dolu derse yeni şifre isteyelim.

      Sil
  14. Verdim siparişimi çok sevinçliyim teşekkür ederim bugün bir arkadaşımdan bilgi almıştım zaten alacaktım sizden de çok çok ayrıntılı görünce hazır vaktim de var hemen halletim sizin tel no şu da gözüküyor sanırım siparişte antalya alanya da yız oğlumun çok hoşuna gidecek eminim çok teşekkür ederim tekrar kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi günlerde kullanın inş.. Dualardan unutmayın.. Yalnız benim telefon numaram nasıl görünüyor siparişte ben onu anlamadım?? Ne demek istediniz??

      Sil
  15. Merhaba sayenizde iki çocuğuma da set alacağım.Önümüzdeki hafta gelir inşallah.Çok teşekkür ederim.Kitapları tanıtmanız da çok güzel. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Merhaba raife hanim. Bizimde setimiz geldi. Yardimlariniz icin cok teşekkür ederiz. Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanın inş:)) Sizler de Allah' a emanet olun inş..

      Sil
  17. Selamun Aleyküm çok güzel bir set sayenizde uygun fiyata sahip olduk çok kısa sürede elimize geçti çok da memnun kaldık oğlumda çok sevdi Allah razı olsun çok Sağolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleyküm selam.. İyi günlerde kullanın inş, faydalı olması dileğiyle.. Allaha emanet olun..

      Sil
  18. Bende zekare 4.6 yas almak istiyorum.birde 4 sinifa giden oglum var onun icin ne onerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yukarıda belirtilen şifre ile (raife2016) indirimli alabilirsiniz. şifre dolu derse haber verirseniz yeni şifre verebilirim. 4. sınıfa giden oğlunuz için zekare 9-12 olabilir. Birde şuan Yukakidsin ürünleri indirimde. YukaKids Dikkat Akademisi seti 4. sınıf, Dikkat Gelişitrme Seti 4. sınıf ve Dİkkat Egzersizleri Kitabı 4. sınıf size uygun indirimdeki setler.. setleri burdan inceleyebilirsiniz: http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/09/yukakids.html

      Sil
  19. Selamlar ben de oğlum için dikkat güçlendirme seti arıyordum blogunuz la bu sayede tanıştım zekare seti almak istedim ama indirim kodu kabul etmedi yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, raife2016 yı dener misiniz? Kabul etmezse başka bir şifre vereyim. Yalnız bu şifreyi hediye çeki bölümüne yazacaksınız. (siz üye olduktan sonra geçerli oluyor)

      Sil
  20. selamlar mini yup mu zekare mi alsam kararsızım kızım 2 yaş 3 aylık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogda ikisininde iç sayfaları var. resimlerine bakıp hangisini beğenirseniz onu tercih edebilirsiniz. Miniyupun indirim kampanyası sona erdi. Fiyat açısından bilginiz olsun..

      Sil
  21. Raife hanım adeda setini sayenizde indirimli aldım. Çok sağolun.

    YanıtlaSil
  22. selam benim 19 aylık ikiz kızlarım vr onlar için 2-5 yaş grubu alsam erken mş olur acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, alabilirsiniz. ilk önce basit kitaplardan başlarsınız. güzel olur:)

      Sil
  23. Merhabalar bende indirimden faydalanarak sipariş ettim ve bugün elime ulaştı. . Çok beğendik. . Ama oyunu nasıl anlatayım bilemedim. . Sanki oyun değil de ders gibi olsun istemedim nasil anlatacagimi bilemedim yinede epey oynadik eğlendik ama ilk kitabin bile sayfalari ilerleyince zorlandik kizim 3 olacak yakinda.. özellikle mesela kedili taşı başka hayvana koymuslar ama kedi resmide var onlarda karistirdik biraz ters cevirip yanlis olduğunu görünce ki surat şekli bike guzeldi emeği gecenlerden Allah razı olsun.. bide bi süre sonra taşları kendi istediği yerlere koymaya başladı kafasina göre .. zamanla daha iyi yapar sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanın inş. Yapılışı şöyle olacak. kontrol kutusunu açacaksınız ve cevap sayfasının üzerine üst kapağı gelecek şekilde koyacaksınız. Dİyelimki 1. sorunun üzerinde kedi resmi var. Kedili taşı alacaksınız ve 1. sorunun cevabının üzerine koyacaksınız taşı. bu şekilde tüm taşlar bitince kapatıp ters çevirip açacaksınız. bir süre sonra çocuklar öğreniyor ve kendi yapmaya başlıyorlar. en basit kitaptan başlayıp zora doğru gideceksiniz. kitapların sırası kutunun arkasında var. keyifle kullanın inş..

      Sil
  24. Merhabalar bende Zekare 2-5 yaş setini indirimden faydalanarak sipariş ettim. Kitaplar siparişin ertesi günü elime ulaştı. Oldukça güzel hazırlanmış. Yapanların eline sağlık. Ama fiyatlar biraz daha ulaşılabilir olmalı diye düşünüyorum. Böyle güzel şeylere tüm çocuklar ulaşmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizinle aynı fikirdeyim :(( İyi günlerde kullanın inşallah..

      Sil
  25. s/a
    indirim devam ediyormu?

    YanıtlaSil
  26. s .a bugun sıparıs verdım 2-5 yas.oglum 3 yas 2 aylık oldu.kıtap okumaya basladım ılgılenmedı.kendı basına resım yapıyor .sete ılgısı nasıl olur bılmıyorum.ıns ıyı vakıt gecırırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve aleyküm selam. İlgi duyduğu kadar yaparsınız. Önemli olan bir şeyle çok vakit geçirmek değil etkili vakit geçirmektir. Kendi ilgi duyduğu zaman yönelirsiniz. Sıkıldığı zaman bırakırsınız. Eğlenceli vakit geçirmeniz ve faydalı olması dileklerimle Allah' a emanet olun.

      Sil
  27. 2-5 yaş setinde her kitap kaç sayfa acaba ?

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Raife Hanim, ben de 2_5 yas setindeki kitaplarin sayfa miktarini ogrenmek istiyorum. Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  29. Ben de setteki kitapların kaçar sayfa olduğunu merak ediyorum. Bir de site indirim şifresinin geçersiz olduğunu söylüyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kitapların sayfa sayısına bakıp söylerim. Şifre güncellendi sabah. Artık kullanabilirsiniz. şifre: raife2016 eğer daha önce aldıysanız bu şifre ile aynı bilgisayardan girerseniz çalışmayabilir. Farklı bilgisayardan deneyin. İyi günlerde kullanın.

      Sil
  30. Merhab Raife Hanım,şifreyi kullanarak sipariş verdim, bekliyorum.Kullanmaya başlayınca da fikirlerimi yazarım,teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emel Hanım, güzel günlerde kullanmanız ve faydalı olması dileklerimle.. Fikirlerinizi paylaşmanızı bekliyorum. Sevgiler..

      Sil
  31. Merhaba Raife Hanım,şifreyi kullanarak sipariş verdim bugün.Kullanmaya başladıktan sonra da fikirlerimi yazarım.Çok teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emel Hanım, güzel günlerde kullanmanız ve faydalı olması dileklerimle.. Fikirlerinizi paylaşmanızı bekliyorum. Sevgiler..

      Sil
  32. merhaba raife hanım sitenizi şuan gezdim okurlarınıza olan ilginize yapılan yorumlara ve size güvenerek şifrenizle sipariş verdim teşşürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanın. Tedirgin olacak bir şey yok. Normalde internetten nasıl alışveriş yapıyorsanız bu da o şekilde. Yalnızca hediye çeki ile çok güzel bir indirim kazanıyorsunuz o kadar :)

      Sil
  33. Blog çok güzel. Zekarenin tüm yaşlarını blog sayesinde aldık. İndirimli olarak alabileceğimiz başka neler var? Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, setlerinizi güle güle kullanın :)

      Şu an için bloğuma indirimli ürünler aşağıda:

      1-Yukakids zeka ve dikkat geliştirici ürünler, eğitici oyunlar : http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/09/yukakids.html

      2-Adeda dikkat güçlendirme setleri http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/09/adeda-dikkati-guclendirme-setleri.html
      (3 yaştan 12 yaşa kadar 85 tl yerine 55 tl)

      3-Q bebek eğitim setleri: http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/11/q-bebek-urunlerinden-blog-takipcilerime_24.html

      Daha önce de miniyup ve hama boncukları indirimdeydi fakat bu ürünlerde kampanya sona erdi. Bu nedenle diğer setleri de indirimler sona ermeden kaçırmamanızı tavsiye ederim. Hoşçakalın..

      Sil
  34. Ben iki çocuğuma da indirimli set aldım.Hiçbir sorun yaşamadım. Çok sağolun Raife hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de sağolun. Güle güle kullanın inşallah :)

      Sil
  35. zekarenin 2-5 yaşını ben anlamadım ne sorucağımıda bilmiyorum detaylı anlatabilcek biri yardım edebilrmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zekare ile ilgili yazılarımı okursanız, nasıl oynandığını ayrıntılı anlattım. selamlar..

      Sil
    2. Merhaba benekli dünya, set için bende indirim kodu alabilir miyim? Bu arada bu güzel bilgileriniz için teşekkür ederim...Sevgiler.

      Sil
  36. Merhaba. Zekare eğitim setinden öğretmen olmam nedeniyle almış olduğum eğitimler sırasında haberdar olmuştum. 2 yaşındaki oğluma da kısa süre önce bu seti aldım. Gerçekten oğlumun bu kadar dikkatini çekeceğini düşünmemiştim. Özellikle renkleri öğretmede oldukça zorlandığım bir dönemde setin içindeki renk oyunları çok işime yaradı. Blogunuzu da internette bu set hakkında yorumlara bakmak için ve bende kendi izlenimlerimi paylaşmak için gezinirken tesadüfen farkettim. Bu sete bu oranda indirimle sahip olunabileceğini tahmin bile edemezdim. Tabi ben indirimden maalesef yararlanamadım. Olsun oğlum için değer yinede. Raife hanım sizin bo konudaki tecrübeleriniz mutlaka banada bir fikir verecektir. Oğlum henüz 2 yaşında ama sizce şimdiden sayenizde alabileceğimiz indirim olanağıyle bu setin 4-6 veya 6-9 yaşlarını şimdiden almam mantıklı olur mu? Yoksa bu 3-4 sene içinde kontrol yayıncılık setin içeriğinde zenginleştirmeye gider mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recai Bey, zekare zenginleştirmeye gider mi bilemiyorum.

      Sil
  37. Merhaba Rafia Hanım. Bu bloktan yeni bilgim oldu. Oğlum için bu seti kısa süre önce indirimsiz olarak almıştım. Ama sayenizde ciddi indirim oaranı olduğu için acaba şimdiden 4-6 ve 6-9 u alsam mı diye düşünüyorum. Sizlerin tecrübelerine göre acaba kontrol yayıncılık 3-4 yıl içinde setlerin içeriklerinde zenginleştirmeye gider mi? Yoksa şimdiden alsam indirimli mantıklı olurmu?

    YanıtlaSil
  38. ZEKARE Görsel Dikkat Seti 2-5 Yaş icin bende indirim sifresi alabilirmiyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şifre: raife2016
      Güzel günlerde kullanın..

      Sil
  39. PERİHAN DEMİRCİ raife hanım selamün aleyküm bu blogdan benimde yeni haberim oldu zekare görsel dikkat seti 2-5 yas için şifre alabilirmiyim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve aleyküm selam..
      şifre: raife2016
      Güzel günlerde kullanın..

      Sil
    2. bende sipariş ettim seti cok teşekkürler

      Sil
  40. bende aldım bugun seti teşekkürler kupon için inş umduğum gibi çıkar saolun

    YanıtlaSil
  41. bende bugun sipariş ettim setin içeriği ile ilgili bilgi verdiğiniz içinde tşk ederim

    YanıtlaSil
  42. merhaba raife hanm
    sizi takdir ediyorum.hayatta yapılabileek en güzel yatırımı yapmamıza yardımcı oluyorsunuz.zekare 2-5 yaşı 32 yaşındaki oğlum için alacağım.Ayrıca yukakids in öykü oluşturma,görsel dikkat,ilişki oyunu, işitsel dikkat gibi setleri almayı da düşünüyordum.Acaba içerik olarak aynı olur mu zekare ile.bir de zekare ve miniyup arasında farklılıklar çokmu.iki seti aynı anda kullanırsak sıkıcı olur mu çocuk için.Şimdiden teşekkür ediyorum.İy Günler diliyorum

    YanıtlaSil
  43. Merhaba raife hanm
    Pazartesi gunu sipariş verdim bugün sabah elimdeydi erzurum da olmama rağmen. Size de indirim aracılığınız için teşekkür ederim. Seti bitaz inceledim çok guzel faydalı olacağını kesinlikle düşünüyorum. Ancak öyle düşünüyorum ki fiyatı daha uygun olabilir bi çok şükür alabiliyoruz ama aldığımız indirimli fiyati bile alamayacak çok insan var. Telif hakkına saygım sonsuz ama az daha ulaşılabilir olsa çok guzel olur.tekrar teşekkür ederim.iyi günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Pınar Hanım,
      Güzel günlerde kullanın inşallah..
      Biliyorsunuz benim ne satış nede satan firma ile herhangi bir ilgim yok. Sadece eğitim gönüllüsü bir ane olarak indirime aracılık ediyorum.
      Fiyat konusunda size kesinlikle size katılıyorum. Ülkemizde maalesef eğitim çok çok pahalı. İmkanı olanlar alabiliyor ama ya olmayanlar??
      Belki bir çok konuda olduğu gibi eğitimde de eşitlik sunamıyoruz küçük yavrucaklara.
      İnşallah bir gün herkes herşeye eşit şartlarda kavuşur :(

      Sil
  44. Halime Başak20 Nisan 2015 09:20

    Merhaba Raife Hanım. 19 aylık kızım için eğitim setinden almak istiyorum. Bu konuda yardımcı olur musunuz? Şifre alabilir miyim? Bir de kapıda ödeme var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim.Hayırlı günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Halime Hanım,
      Hediye çeki şifresi raife2016
      Güzel günlerde kullanın..
      Kapıda ödeme var mı bilmiyorum. Satın alma esnasında görebilirsiniz.

      Sil
  45. Cok tesekkur ederim ilk basta indirime inanmamistim fakat sifreyi deneyince indirim oldu :) bugun 23 nisan etkinliklerinde bi okulda gordum ve cok begendim fiyati pahali diye kararsizdim fakat indirim almami kolaylastirdi .size tekrardan tsk ediyorum :)

    YanıtlaSil
  46. Merhaba ben de merak ediyorum bu seti ve tavsiye uzerine baktim hosuma gitti. Sifre ayni mi birde almak istedigimde hangi siteden Alcan yardim ci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.kontrolyayincilik.com sitesinden alıyorsunuz. zekare hediye çeki şifresi: raife2016
      Güzel günlerde kullanın..

      Sil
  47. Raise Hanim bende zekare almak istiyorum.sifreye nasıl ulaşabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi: raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  48. Indirimli olarak aldım sabırsızlıkla bekliyoruz tesekkurler😇

    YanıtlaSil
  49. Merhaba benim iki oğlum var,2 ve 5 yaşlarında zekare setini temin etmek istiyorum

    YanıtlaSil
  50. Acaba hala kodun temini mumkun mu?

    YanıtlaSil
  51. Iyi akşamlar ben de almak istiyorum oğlum 32 aylık 2-5 yaş setini. ama bir sorum olacak sette ki tüm kitapları kullanabilecekmiyiz yoksa 5 yaşı beklememiz gerekiyor mu? Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, kullanabilirsiniz.
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  52. Ben de 18 aylık oğlum için şimdi verdim siparişi. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  53. Bende 5 yaşında anaokuluna gitmekte olan kızım için indirimli almak istiyorum ve kaç yaş almam gerekir yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, cevap geç oldu. şu an 6-9 uygun olur.
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  54. Benim de 5 yaşındaki kızım için indirimli ve kaç yaş almam konusunda yardımcı olursanız sevinirim...

    YanıtlaSil
  55. raife hanım şifre aynı mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  56. raife2016 yazdım. hediye ceki bulunamadı diye bir yazı cıktı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, şifre çalışıyor, sorun yok.
      raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  57. Bugün tesadufen bi seti arastirirken sizin blogu buldum.gercekten setler hakkinda cok detayli bilgiler vermissiniz.indirim kuponu ile kizima 4_6 yas setini aldim.cok tesekkur ederim bizlere bu sekilde alma imkani sundugunuz icin.hersey cocuklarimiz için. Tekrar tesekkurler.

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Raife Hanım , kızım 3 yaşında , bize hangi kitapları önerirsiniz? İndirimler devam ediyor mu? Nasıl sipariş verebilirim?

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar tesadüfen gordum blogunuzu aslında zekare 2-5 yaş setini almak istiyordum.böyle bir imkânı insanlara sunuyor olmanız çok güzel.mail adresine gönderiyor musunuz indirim kodu bilmiyorum ama ben de mail adresimi gonderek şansımı denemek istedim.neslihangecik@hotmail.com. bir kod da bu adrese benim için verirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın.

      Sil
    2. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  60. Kızım 26 aylık bende almak istiyorum acaba kızım bu ser için küçük mü birde Bu indirimi nasıl alıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  61. MERHABE BU SETİ ALAMK İSTİYORUM İNDİRİM KUPONUNU ALABİLİRMİYİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  62. Merhaba hala sifre veriyor musunuz eger geçerli ise yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  63. Merhaba hala sifre veriyor musunuz eger geçerli ise yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  64. Merhaba hala sifre veriyor musunuz eger geçerli ise yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
  65. REFIA HANIM s.a. yaklasik 1 haftadir cocuguma faydali etkinlik kitabi ariyordum. su anda kitabi aldim ve sizin indiriminizden de yararlandim. cok tesekkur ediyorum bilgilendirme icin. umut ediyorum elime gecince faydasini gorebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve aleyküm selam. güzel günlerde kullanın inşallah.

      Sil
  66. s.a. refia hanim. indiriminizden faydalandim. cok tesekkur ediyorum. saglicakla kalin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ve aleyküm selam. faydalı olması dileğiyle güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  67. Merhaba soruları hâlâ cevaplıyor musunuz acaba? Ve kod raife2016 bu mu,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, fırsat buldukça :)
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  68. Merhabalar 4,5 yaşında ve 3 yaşında bir kız bir oğlum var ben de bu setlerden satın almak istiyorum. Ancak hangi setler daha uygun olur. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, zekare 4-6 ikisine de olur.
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  69. Merhabalar zekare dikkat setlerinden almak istiyorum. Sunmuş olduğunuz imkandan nasıl yararlanabilirim. Yardımcı olursanız memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  70. Merhabalar Raife hanım 3 yaş kızım için 2 5 yaş setinizden almak istiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  71. Zekare 2-5 setini almak istiyorum. İndirim şifresi verebilirmisiniz? alperturan0834@gmail.com.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  72. Merhaba kontrol yayıncılık sizde hala şifre alabileceğimi söyledi
    Rica etsem şuan kullanabileceğim indirim şifresi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  73. Merhaba şifre indirimi halen devam ediyor mu? Ediyorsa indirim şifresi alabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  74. merhaba.ze kare egıtım setı almak ıstıyorum.ındırım sıfresi gonderırsenız sevınırım..tesekkurle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  75. merhabaze kare egıtım setı almak ıstıyorum.ındırım sıfresı gonderırsenız sevınırım.tesekkurle

    YanıtlaSil
  76. Merhaba Bende indirimden yararlanmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  77. Indirim çekinden yararlanmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  78. Merhaba zekare 6-9 yas set icin sifre almak istiyorum yardimci olurmusunuz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  79. Merhaba zekare 6-9 yas set icin sifre almak istiyorum yardimci olurmusunuz ??

    YanıtlaSil
  80. Merhaba indirim şifresi hala geçer li mi

    YanıtlaSil
  81. ben miniyup bi arkadaşta görmüştüm çok güzeldi. zekare yi bilmiyorum aynı kalite mi bide nasıl alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, zekare de miniyupla benzer.
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  82. Merhabalar, ben de kızım için be setten almak istiyorum.Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  83. Merhaba 1 yaşındaki kızıma zeka seti arıyordum. Bloğunuzu gördüm ve hemen indirim kuponunuzla sipariş verdim % 30 bir indirim ile ürünüm hemen kargoya çıkmış.
    Umarım kızımda çok beğenir. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  84. 4 yaşındaki oğlum için seti aldım indirim için teşekkür ler

    YanıtlaSil
  85. Merhaba indirim kazanma sansimiz devam ediyor mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  86. Merhabalar oglum 29 aylik ve onu gelistirici biseyler ararken buldum burayi sanirim 2-5 yas seti bize uygun olabilir siz ne dersiniz ve indirmli nasil temin edebilirim bana yardimci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  87. merhaba benim oğlum 2 yaşına basacak bende bu tarz şey kullanmak istyorum ama nerden başlaycamı bilmiyorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, zekarenin 2-5 yaşı olabilir. Ayrıva yukakidsin eğitici kutu oyunları çok güzel bu yaşlar için. www.yukatoys.com sitesinden yukakids bölümünden bakabilirsiniz. benekli indirim kodu ile indirimli alabilirsiniz. Ayrıca www.zekaevikitap.com sitesindende raife2016 indirim kodu ile yaş grubunuza uygun eğitici materyallere bakabilirsiniz. Hepsi güzel, tavsiye ederim.

      Sil
  88. ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM AZ ÖNCE SİPARİŞ VERDİM. GÖNDERMİŞ OLDUĞUNUZ ŞİFRE SAYESİNDE 140 TL OLAN ZEKARE EĞİTİM SETİNİ 98 TL YE SATIN ALDIM. TEKRARDAN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle :)

      Sil
    2. Raife2016 kabul edilmiyor yeni şifre nedir yardimci olurmusunuz

      Sil
    3. r küçük olacak. hediye çeki şifresi: raife2016

      Sil
  89. Kontrol yayincikta sifre neydi indirim icin

    YanıtlaSil
  90. Şifre ne yaziyoruz indirim icin

    YanıtlaSil
  91. Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  92. Çok teşekkürler. Kizimin cok ilgisini çekti, biraz da sakinlesti :) :)

    YanıtlaSil
  93. Bende sifre almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016

      güzel günlerde kullanın.

      Sil
  94. Az önce sipariş verdim şifrenizi sayesinde. Teşekkürler. Her halde pazartesi günü gelir bana değil mi? Malum yarın pazar. Bi de kapıda ödeme imkanı var haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
  95. Merhaba bende sıpariş vermek istiyorum. Sifre alabilirmiyim lutfen:-)

    YanıtlaSil
  96. uyenın hedıye cekını kullanım hakkı dolmus uyarısı alıyorum raıfe2016

    YanıtlaSil
  97. Mrb ben de kizima 2-5yas zekareyi almak istiyorum.Indirimli alabilmek icin sifre rica ediyorum.Bir de sifreyi nereye gonderip nasil alacagim.Kapida odeyecegim.Simdiden yardiminiz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  98. Blogunuzu tesadüfen buldum bende oğlum için almak istiyorum. Sifre alabilir miyim? Teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016

      güzel günlerde kullanın.

      Sil
  99. Merhaba 6-9yaş seti için sipariş vermek istiyorum acaba şifre alabilir miyim?

    YanıtlaSil
  100. bende indirim kodunuzu kullandım... hakkınızı helal edin...

    YanıtlaSil
  101. merhaba tesadüf üzere indirim kodunuzu görüp şiparişimi verdim dilerim 2,5 yaşındaki oğlumla severek yaparız. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  102. indirim kodunuzu kullandım. çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  103. İyi günler daha önce kızım için bloğunuz ve sizin sayenizde zekare 4-6 yaş kitaplarını aşdım çok memnun kaldık şimdi oğlum için 2-5 setini almayı planlıyorum oğlum 23 aylık sizin başka bir tavsiyeniz var mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. zekare 2-5 olabilir. Yukakidsin eğitici oyunları da güzel. onları da tavsiye ederim. bloğumdan yukakids diye aratırsanız ulaşabilirsiniz

      Sil
  104. Biz de kullandık indirim kodunuzu. Çok teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  105. bende indirimden faydalanmak istesem :) ne yapmam gerekiyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi: raife2016
      www.kontrolyayincilik.com dan alacaksınız.

      Sil
  106. bende indirim kuponu almak istesem :)

    YanıtlaSil

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...