15 Mayıs 2014 Perşembe

Görsel Dikkat Seti: ZEKARE

Zekare hediye çeki şifresi: benekli
Bu hediye çeki ile %30 indirim kazanıyorsunuz.
Kapıda ödeme ve kargo ücreti de yok.
Satın almak için tıklayınız.


ZEKARE Görsel Dikkat Set
Merhaba:) 
Birkaç ay önce  4-6 yaş grubu ve 6-9 yaş grubu için Zekare Görsel Dikkat Setlerini almıştım. Onları severek kullandık. Enes 4,5 yaşında olduğu için 4-6 ile başlayayım demiştim fakat sonradan kolayları yaparak özgüveni daha da gelişsin diye geçen hafta 2-5 setini de aldım. 2-5 setindeki kitapların birkaç tanesi haricindekiler ise tam Enes' in yaşına göreydi. Bu setler anaokulunda veya ilköğretimde işlenen kitaplardan oldukça faklı. Çocuklar oyun oynar gibi bir yandan eğlenerek, bir yandan da hiç farkında olmadan öğreniyorlar.
Çocuklar bu sette kitaptaki resimlere çok fazla dikkat etmek zorundalar. Çünkü resimler birbirine benziyor ve farkları ayırt etmek çok ta kolay değil. Yüksek konsantrasyon gerektiriyor. En büyük katkılarından biri de bu olsa gerek.

Setlerdeki çizimler güzel. Kendi kültürümüz olsun diyenler için Nasreddin Hoca ve Keloğlanı bile içeriyor:)

Kitaplar uygulanırken kolaydan zora doğru, verilen sırada gidilmesi daha uygun oluyor. Çünkü kolaydan zora doğru sıralanan bir sistem var ve çocuk yaptıkça gelişiyor, geliştikçe özgüveni artıyor ve yılmıyor. 

-          Çocukların görsel hafızalarının geliştirilmesi,
  • -          Görsel algı becerilerinin eğlenerek geliştirilmesi,
  • -          Çeşitli oyunlarla eşleştirme, tamamlama, bağlantı kurma, benzerlik ve farklılık görme becerilerinin geliştirilmesi,
  • -          Benzer resimler arasındaki farklılıkları ayırt ederek odaklanma, konsantrasyon ve dikkat becerilerinin geliştirilmesi,
  • -          Şekiller ve resimler arasında bağ kurarak tablo okuma alışkanlığının kazandırılması,
  • -          Görsel algı oyunlarıyla temel matematik bilgilerini edinmeleri,
  • -          Parça-bütün ilişkisi kurma ve eşleştirme becerilerinin geliştirilmesi,
  • -          Parça-bütün ilişkisi kurma ve eşleştirme tamamlama ve yön kavramlarının geliştirilmesi,
  • -          Farklı geometrik şekilleri ve renkleri tanımaları, şekiller arası bağlantı kurma ve şekil zemin algısı kazanmalarıdır.

2-5 yaş seti için tıklayınız..

4-6 yaş Grubu Görsel Dikkat Seti 


ZEKARE Görsel Dikkat Seti 4-6
4-6 yaş grubuna ait setin içerisinde 10 adet Uygulama Kitabı, 1 ölçme ve değerlendirme kitabı ve 1 de kontrol paneli yer alıyor.


Her kitap 27 sayfadan oluşuyor ve bir kitabın içinde yaklaşık 12 farklı konu işleniyor, ve her bir konuda 12 soru oluyor. Yani bir kitapta çocuğumuz 12x12=144 farklı soruyu çözmüş oluyor. 10 adet kitap olduğuna göre 10x144=1440 farklı soru, 1440 kere düşünme, 1440 kere konsantre olma ve 144o kere öğrenme..

Bunları niçin yazıyorum, çünkü bir mühendis olarak sayılarla yaşadığımdan :) dolu dolu bir set olduğunu anlatmak istiyorum.

Görsel Dikkat Setini nasıl kullanıyoruz?

Zekare Kontrol Kutusu
Kontrol Panelinde 1 den 12 ye kadar sıralı taşlar var.  Kontrol Paneli açılarak taşlar kapağın şeffaf tarafına yerleştiriliyor. Her bir taş sırasıyla alınarak, 1. Sorudan itibaren doğru cevabın bulunduğu karede verilen rakam üzerine konuluyor. 



Zekare Kontrol Kutusu




Tüm taşlar bitince panel kapatılıyor ve ters çevirilip açılıyor. Ortaya bir şekil çıkıyor. Bu şekil sayfanın altında verilen şekil ile aynı ise tüm sorular doğru yapılmış oluyor. İleri yaşlardaki çocuklar yanında kimseye ihtiyacı olmadan da oynayabiliyor..





4-6 yaş grubuna ait setin içerisinde yer alan Kitap başlıkları:

1-Görsel İlişkilendirme 1
2-Görsel İlişkilendirme 2
3-Görsel Tamamlama
4-Dikkat Becerileri
5-Görsel Tanıma
6-Görsel Bağlantı Kurma
7-Görsel Hafıza
8-Hesap Oyunları
9-Akıllı Dikkat
10-Şekil Hafızası
11-Ölçme ve Değerlendirme



4-6 Yaş Grubu Setinden iç sayfalar (Resimlerin üzerine tıklayarak büyültebilirsiniz):

ZEKARE 4-6
ZEKARE 4-6



ZEKARE 4-6
ZEKARE 4-6

ZEKARE 4-6


 6-9 Yaş Grubu Görsel Dikkat Seti

ZEKARE 6-9 Seti 
                



6-9 yaş grubunun Kontrol Paneli ve oynayış şekli 4-6 ile aynı. 


ZEKARE 6-9 Seti 


4-6 yaş grubuna göre doğal olarak daha kapsamlı bir set. Kitaplardaki soru sayılarıda 4-6 yaş grubuna göre daha fazla..

6-9 yaş grubuna ait setin içerisinde yer alan Kitap başlıkları şunlar:


1- Düşün ve Bul
2- Düşün ve Bul 2
3- Mantık Atölyesi
4- Mantık Atölyesi 2
5- Bak ve Bul
6- Zeka Maratonu
7- Zeka Maratonu 2
8- Say ve bul
9- Meraklı Tablolar
10- Dikkat Oyunları
11- Ölçme ve Değerlendirme



Görsel Dikkat Setlerinin tamamlanması sonucunda çocuklarda şu becerilerin gelişmesi amaçlanmış:
  • Dikkat, konsantrasyon ve odaklanma
  • El-Göz koordinasyonu
  • Analitik düşünme ve akıl yürütme
  • Sınıflama ve sıralama
  • Tümden gelim-tüme varım
  • Algılama ve İlişkilendirme
  • Benzerlik görme ve farklılık ayırma
  • Parça-bütün ilişkisi kurma
  • Soyut ve bağlantısal düşünme
  • Eşleştirme ve tamamlama
  • Şekil-zemin algısı
  • Problem çözme ve bağımsız iş yapabilme
Setler hakikaten amaçlarına göre hazırlanmış ve çocuklarımız için faydalı olacağını düşünüyorum.


 Fikir edinmeniz için kitaplarından iç sayfalarından örnekler paylaşıyorum:

 6-9 yaş grubu kitapların iç sayfalarından örnekler (Resimlerin üzerine tıklayarak büyültebilirsiniz) :



ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9




ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9



ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9



ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9



ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9



ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9


ZEKARE 6-9
ZEKARE 6-9

En yakın zamanda 2-5 yaşın resimlerini de ekleyeceğim inş.. Sağlıcakla kalın...
ZEKARE 2-5 Yaş

Zekarenin yeni setleri de çıktı. İşitsel Dikkat seti bunlardan biri. İncelemek için tıklayınız.



 

239 yorum:

  1. Set merak uyandırıcı...

    YanıtlaSil
  2. tavsiye için teşekkürler. ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
  3. Miniyup ile benzer bir ürün galiba. Miniyupu var ayrıca buna gerek var mı yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet miniyupun çok benzeri bir ürün. maddi olanaklarınızla ilgili tabi. aynısı olmasın derseniz Adeda dikkat seti veya pratik düşünme becerileri gibi (http://www.ustunzekalilar.com/Pratik-Dusunme-Becerileri-Egitim-Kiti,PR-1574.html) kitapları tercih edebilirsiniz. Şu an adeda ve üstün zekalılar.com daki ürünlerde de grubumuza indiirim olacak. Onlardan birini de tercih edebilirsiniz.

      Sil
    2. Peki nasıl yorum yapilicak ?

      Sil
  4. Tek kelimeyle mükemmel.. Çok çok güzel bir set.. Herkese tavsiye ederim. Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Verdiğiniz parayı kesinlikle hakkediyor..

    YanıtlaSil
  5. merhaba, miniyup mu zekare mi hangisini tavsiye edersiniz? İkisi de aynımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, miniyupla zekare kullanım şekli, içindeki uygulamalar açısından aynıdır. İkisi de zeka ve dikkat geliştirme faaliyetleri içerir. Kağıt kalitesi, ambalaj kutusu vb. özellikleri açısından zekare daha kaliteli diyebiliriz fakat içeriği aynıdır ikisininde. İkisini de gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.

      Sil
  6. merhaba, miniyupla zekare kullanım şekli, içindeki uygulamalar açısından aynıdır. İkisi de zeka ve dikkat geliştirme faaliyetleri içerir. Kağıt kalitesi, ambalaj kutusu vb. özellikleri açısından zekare daha kaliteli diyebiliriz fakat içeriği aynıdır ikisininde. İkisini de gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. 2-5 e bayıldık. teşekkürler... biz şuan tam 4,5 yaşındayız hem 2-5 i hemde 4-6 yı yapıyoruz. 2-5 in 3 tane kitabı çok basit bize göre onları kaldırdık. diğerleri de çok eğlenceli..

    YanıtlaSil
  8. 9-12 çok dikkat geliştiren bir set.. bir sayfada çok fazla uygulama yapma şansınız var. bu hoşumuza gitti. sağolun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım söyledi, izmir yamanlar koleji de beyin olimpiyatlarına bu setle hazırlanıyorlarmış. Bizde arkadaşa aldık daha yeni 9-12 yi. çok beğendim ben de. oğlum daha 6,5 yaşında olduğu için almamıştım ama en yakın zamanda ben de temin etmek istiyorum..

      Sil
  9. öğretmeninden duyduk 1 haftalığına kullanma sansı bulduk zekareyi. hoşumuza gitti sayenizde de bilgimiz arttı. gönderdiğiniz indirim çekiyle indirimli almayı planlıyoruz. teşekkürler benekli dost :)

    YanıtlaSil
  10. setimiz bugün ulaştı. gerçekten çok zevkli. severek yapacağımıza inanıyorum.. size çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Raife Hanım,

    Çok fazla sete boğmamak için, oğlum açısından en uygununu seçmeye çalışıyorum ve yazı ve yorumlarınızdan çok faydalanıyorum. Sizden ve de başka yerlerden sanki miniyup un bir gömlek üst olduğu izlenimi edindim. Oğlum 5 yaşını 3 ay geçti. Burada verdiğiniz örnek sayfaları gösterdiğimde 4-6 çok basit geldi. 6-9 sayfaları da çoğunluk bildi. Şimdi ben yaşına uygun olsun diye 4-6 mı almalıyım yoksa biraz zorlanarak yapması için 6-9 umu seçmeliyim? Bir de miniyupun indirimini beklemek mi yoksa zekareden almak mı? Çok belirleyici bir fark var mıdır? Bir de sorularımla çok mu zorluyorum diye affınıza sığınıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estagfirullah. sorularınızı özellikle burada sorduğunuz için teşekkür ederim. çünkü sizin gibi kararsız kalan çok anne oluyor ve burdaki cevaplar onların da faydalanmasına vesile oluyor, sağolun..

      Miniyup ve zekarenin ikisinin de kullanımları, içeriği hemen hemen aynıdır. yaş grupları büyüdükçe zorluk derecesi artıyor kitaplarda. miniyupun bazı kitapları zekareye göre daha zorlayıcı olabilir. Bir de miniyupun kitaplarına bakın. Oğlunuzun miniyupa ilgisi nasıl olacak, onları nasıl çözecek? miniyupun 6-9 yaşında zorlanacak mı yoksa onu da çözebilecek mi bir bakın, ona göre karar verin. zorlansın istiyorsanız fiyat uygun olduğu için zekarenin 9-12 yaş setini de alabilirsiniz. Şu an büyük bir fiyat farkı çıkıyor ortaya.
      Ben ikisini de kullanıp, İkisini de sevdiğim için sizlerin kendi beğendiğinizi almanızı tavsiye ediyorum. sonuçta kullanımı ve uygulamaları aynı. sadece içindeki resimler farklı. Miniyup dediğiniz gibi zekareye göre daha zor olabilir..Ama bu tercih meselesi..

      Sil
  12. Hemen cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Ben biraz daha inceleyeyim, gene aklıma birşey takılırsa dönerim :-)

    YanıtlaSil
  13. merhaba Raife hanım:
    çocuklarım için zekare 4-6 yaş set almak istiyorum.indirim şansımız varmıdır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, şu anki mevcut şifreler raife2014 ve raife2015. bu şifrelerden biri ile kontrol yayıncılık' ın internet sitesinden indirimli alabilirsiniz. Sarın alma esnasında hediye çeki bölümüne yazacaksınız bu şifreleri ve fiyat otomatik olarak değişecek. Eğer şifreler doldu derse yeniden yazarsanız yeni şifre veririm. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle..

      Sil
  14. tavsiyenize uyarak miniyup satan firma ile iletişime geçmeksizin sizden üstelik zekare piyasada varken daha evvel miniyup satın aldık ve böylesine değişime bir anlam veremedik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, neden böyle bir yargıya vardığınız anlamadım. Ben miniyup yada zekare satıcısı değilimki. Her bütçedeki aileler indirimli olarak eğitici ürünler temin edebilsin diye çabalıyorum. Miniyup yazın kampanya yapmıştı fakat okullar açıldığı için indirimi kaldırdı. fakat zekare şuan indirim yapıyor. İnsanlara bunu duyurmamda ve indirimden faydalanmalarına vesile olmamda ne gibi bir sakınca gördünüz anlamadım. Neticede zekare de eğitim amaçlı çıkarılmış, güzel bir set. Miniyup kullanan zekare kullanamaz diye bir kural mı var. Yada ben miniyup bayisi değildim ki şimdi miniyupu bırakıp zekareye geçeyim. Ayrıca bloğumda tek miniyup yada zekare yok ki! Yukakids de var adeda da. İnsanlar bakar seçer, en uygun gördüklerini tercih eder. Bu ebeveynlerin sorunudur. Ben yalnızca o anki indirimli olan setlerden hangisinin uygun olabileceğini belirtirim, herkesin kendi tercihi. Ben bağımsız eğitim gönüllüsü bir anneyim. yayınevleri ile görüşürseniz onlar bunu size çok güzel anlatır. Bu şekilde güzel bir hizmeti böyle düşünmenize gerçekten üzüldüm. Daha çok şey yazabilirim inanın, o kadar üzüldüm yani.. Allah herkese doğru tercihleri yaptırsın inş..

      Sil
    2. Birde yönlendirme yaparken insanların maddi imkanlarını göz önünde bulundurmak zorundayız. bu setler pahalı setler, herkesin hemen bir anda düşünmeden alıvereceği kadar ucuz değil. indirim oranları büyük etki yapıyor. Miniyup indirimdeyken çok uygundu fiyatı ve herkes faydalanabilsin diye çokk fazla duyuru yaptım. ama şimdi zekarenin fiyatı miniyupa göre oldukça ekonomik kalıyor. fiyat/ ürün ilişkisini düşündüğümüzde şuan için zekare cazip kalıyor. miniyup tekrar indirime girdiğinde ben yine hem miniyup hem de zekare için duyuru yapmaya devam edeceğim.

      Sil
    3. Yukarıdaki yorum mail kutuma düşünce çok şaşırdım. Böyle yorumlar insanın bilgi paylaşım isteğine darbe vuruyor ne yazık ki. Burada herkes ebeveyn, aklı başında insanlar. Seçenekler arasında çocuğu için en doğruyu kendisi seçebilir. Siz de tanıtımlarınızla yardımcı oluyorsunuz ne güzel. Yazmadan edemedim.

      Sil
    4. desteğiniz için çok teşekkürler..

      Sil
    5. öncelikle ben de bir egitimciyim ve piyasadaki ürünleri çoğu zaman incelerim.bugün her iki ürünüde karşılaştırma imkanım oldu.miniyup alarak dogru tercih yaptıgıma kanaat getirdim,yerinde tavsiyeniz için teşekkur ederim size.miniyupu satan yayınevi ile irtibata geçtiğimde bu alanda türkiyede zekareden daha eski bir yayın olduğu ve türkçeye aktarılan kitapların yurtdışı ülkelerde farklı dillerde satıldıgını ve güncel oldugunu ögrendim.içerigini karşılaştırdığımdada miniyupta yer alan kontrol düzeneğinin,alıştırmaların ve resimlerin büyük bir bölümünün aynen kopyalandığını tecrube ettim.bence tavsiyelerinizde önce içerik, sonra fiyat politikasını benimseyiniz.

      Sil
    6. size katılıyorum. kontrol düzeneğinin ,alıştırmaların ve resimlerin büyük bir bölümünün aynen kopyalanması yani aynı amaca hizmet etmesi ve hemen hemen aynı olması nedeniyle hangi dönemde hangisi daha ekonomikse, hangisi daha fazla indirim yapıyorsa onu çok daha fazla duyuruyorum ki her bütçeden insanlar faydalansın. Yalnız anlaşamadığımız konu şu ki hala miniyup alanlar var benim aracılığımla ama indirimsiz. Ben çocuklarıma ikisini de kullanıyorum. Sizin zekare kullananlara karşı tavrınızı ise anlayabilmiş değilim:((

      Sil
    7. ayrıca yukarıda "yayınevi ile irtibata geçtiğimde bu alanda türkiyede zekareden daha eski bir yayın olduğu ve türkçeye aktarılan kitapların yurtdışı ülkelerde farklı dillerde satıldıgını ve güncel oldugunu öğrendim" yazmışsınız. Zaten ben bunları bloğumda yazdım ki!! Miniyupu beğendiğimi, orijinal olduğunu belirttim ki.. Neden bunları yazdığınızı anlamış değilim. Sanki insanlar zekare almasın, miniyup alsın gibi bir tavrınız var. Ebeveynlerin kendi tercihi bunlar. Hangisini daha çok beğenirse, içerik/ fiyat hangisini tercih ederse onu alır. Şu an zekare indirimde ve miniyupa göre çok daha ekonomik. Yaz boyu da miniyup indirimdeydi ve zekarenin indirimde olmadığı zamanda zekareye göre daha ekonomikti. Hangisi indirim yapıyorsa herkes faydalansın diye onu tanıtıyorum. Bunda da bir sakınca görmüyorum..

      Sil
  15. Merhaba Raife hanım yeğenim için 2-5 yaş ZeKare Görsel Dikkat Eğitim Setini almak istiyorum .İndirim kuponu konusunda yardımcı olabilrmisiniz?

    YanıtlaSil
  16. Raife Hn, iyi ki sizi kesfetmisim diorum zekare 4-6 yas setinide yine sayenizde cok guzel bir fiyata aldim daha onemlisi blogunuzda yer verdiginiz kitap icerikleri resimleri ve yorumlarinizla almaya karar verdim hatta nasil oynandigini bile burda ki aciklamanizdan çözdüm:) cok tesekkurler.. sevgi ve saygilarimla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba satın almada sorun yaşadınız mı?güvenilir mi ?

      Sil
  17. acaba kontrol yayıncılıktan yapacağımız satın almada sorun yaşar mıyız?Sanal olunca insan tedirgin oluyor?Satın alanlar sorun yaşadı mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 defa alışveriş yaptım. 1 gün sonra elinizde oluyor. Hiç bir sorun yaşamadım. Benim dışımda satın alan çok kişi oldu. Bana iletilen hiç bir sorun olmadı.

      Sil
  18. ben bir sıkıntı yaşamadım. siparişimin ertesi günü geldi.

    YanıtlaSil
  19. indirim alma şansımız var mı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki. şifre raife2016. bu şifre ile indirimli alabilrsiniz.

      Sil
  20. merhaba 41 aylık ogluma hangisini almalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 2-5 ile başlayabilirsiniz. Çocuğunuzun seviyesi yüksekse 4-6 olabilir.

      Sil
  21. Ben şifre ile aldım. çok teşekkürler. yaklaşık 40 TL indirim oldu

    YanıtlaSil
  22. merhabalar. sayenizde indirimli olarak 2-5 yaş setini aldık ve çok da beğendik. 4-6 yaşı da almak istiyorum ama yeniden indirim hakkımız var mı acaba? teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde kullanın.. raife2016 şifresi ile istediğiniz kadar alabilirsiniz. Şifre çalışmazsa başka bir bilgisayardan deneyin. Aynı ip' yi kabul etmeyebiliyor.

      Sil
  23. 2 kere alış veriş yaptım. İkisinde de bu şifreleri kullandım ve gerçekten güzel indirimler kazandım. öncelikle bunun için teşekkür ederim. Alışveriş yaptığım sitede de hiçbir problem yaşamadım. 2 gün içinde geldi. bir arkadaşımıza da alacaz tekrar şifre verebilir misiniz? raife2016 yı kabul etmiyor. şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde kullanın.. raife2016 şifresi ile istediğiniz kadar alabilirsiniz. Şifre çalışmazsa başka bir bilgisayardan deneyin. Aynı ip' yi kabul etmeyebiliyor.

      Sil
  24. Raife hanım zekare setimizi indirimli olarak almamıza aracılık ettiğiniz için teşekkür ederim,seti çok beğendim oğlumunda çok ilgisini çekti.. Kuzenlerim 15-16 yıl önce kullanmıştı bu seti, oğlumada kısmetmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Herşey kısmetle, Allah daha güzel şeyleri de çocuğunuza nasip etsin inşallah. Sevgiler..

      Sil
  25. İyi geceler ben de şifre istiyorum yardımcı olabilirmisiniz?Bir de verdiğiniz şifreyi nereye yazacağız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, zekare hediye çeki şifresi: raife2016
      Şifresi siteye üye olduktan sonra satın alma esnasında aşağıda çıkan hediye çeki kısmına yazacaksınız. Keyife kullanın..

      Sil
  26. İyi günler biz de indiriminizden yararlanarak 2-5 setini aldık çok teşekkür ederiz bir sorum olacak kızım 26 aylık O'na nasıl gösterebilirim ilk etapta bir de daha erken mi başlamak için hani yapamazsa özgüveni zedelenir mi karar veremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, basit kitaplarından başlayarak yapabilirsiniz. Zor kitaplara geçmezsiniz. Zorlandığı yerde bırakır, bir süre ara verirsiniz. Keyifle kullanmanız dileğiyle..

      Sil
  27. İndirimden yararlanıp 21 aylık oglum için 2-5 setini aldım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Miniyup yada Zekare eğitim setlerinden birini almayı düşünüyorum indirimli alma imkanımız var mı? Kızım 3,5 yaşında 2-5 yaş mı, yoksa 4-6 yaş mı almalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, miniyup kampanyası sona erdi. Tekrar indirim olmayacak. Zekare indirimde şuan. zekare hediye çeki şifresi: raife2016
      Şifresi siteye üye olduktan sonra satın alma esnasında aşağıda çıkan hediye çeki kısmına yazacaksınız.
      2-5 ve 4-6 nın resimleri var bloğumda inceleyip, çocuğunuzun seviyesine göre karar verebilrsiniz. İyi günlerde kullanın..

      Sil
  29. indirim devam ediyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Evet devam ediyor Sinem Hanım. , zekare hediye çeki şifresi: raife2016
      Şifresi siteye üye olduktan sonra satın alma esnasında aşağıda çıkan hediye çeki kısmına yazacaksınız. Keyifle kullanın..

      Sil
  30. Raife hanim iyi gunler zekare set icin indirim sifreniz devaam ediyor mu bligilendirirseniz sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Evet devam ediyor Sinem Hanım. , zekare hediye çeki şifresi: raife2016
      Şifresi siteye üye olduktan sonra satın alma esnasında aşağıda çıkan hediye çeki kısmına yazacaksınız. Keyifle kullanın..

      Sil
  31. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semra Hanım, raife2016 hediye çeki şifresi ile kendiniz www.kontrolyayincilik.com dan alıyorsunuz. Çok ta güzel bir indirim kazanıyorsunuz. Size cevap vermek için yayınladım yorumunuzu ama telefon numaranız olduğu için siz görünce kaldıracağım.

      Sil
  32. tesekkur ederım gordum sıfreyı ıncelıgınız ıcın tesekkur ederım kaldırabılırsınız kolay gelsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırdım :) Güzel günlerde kullanın, sevgiler:)

      Sil
  33. Mrb ben yeni inceliyorum blogunuzu oglum 1. Sinifa gidiyor 6-9 yas olani almak istiyorum nasil alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yukarıda da belirttiğim gibi www.kontrolyayincilik.com sitesinden hediye çeki kısmına raife2016 yazarak indirimli alabilirsiniz. İyi günlerde kullanın.

      Sil
  34. Merhaba
    Kontrol yayıncılık sitesi yurt dışına sipariş veriyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bilemiyorum. Yayınevi ile görüşürseniz size yardımcı olurlar sanırım.

      Sil
    2. İletiseme geçtim sayfalarında ve facebook sayfada fakat geri dönüş alamadım
      yardımcı ursaniz sevinirim

      Sil
    3. Birde yarışmaya katılıp çekilişi kazanma ihtimali olursa yurt dışına gonderirmisiniz.

      Sil
  35. Gülçin
    İstanbul Miniyup serisini incelerken bu sayfadan haberdar oldum, çekilişi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  36. Slm ben yorum yazıyorum çekiliş için ama yayınlanmıyor, bir sorun mu var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar onay gerektiriyor. Arada bir onaylıyorum. Bu nedenle hemen görememişsinizdir.

      Sil
  37. Yavuz Alp büyüyor21 Mart 2015 10:13

    S.A Raife Hanım. Blogunuzu yeni farkettim. ZEKARE yi ogretmen olgugum icin almıs oldugum egitimlerde duymuştum. Oglumada hemen aldım. Tabi indirimsiz malesef. Ama sitenizde verdiginiz sifre ile indirim oranıda cok güzel. Oglum iki yasinda oldugu icin 2-5 yaşı aldım. Diger setleri bu indirim fırsatlari ile almak istiyorum ama oglum büyüdügünde setlerin içerikleri degisir mi merak ediyorum. Sizler bu setleri uzun süre kullandığınız icin bu konuda bilgilendirme yaoabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam.. Setlerin içerikleri değişse bile her iki sette kullanılabilir, faydalı. Fakat sizin imkanlarınızla ilgili bir konu.

      Sil
    2. Cevabınız için teşekkür ederim. 2-5 sonra yapması için en azından 4-6 yı da almayı düşünüyorum. Bu arada 1. sınıf öğretmeniyim ve bu setlerden ve bloğunuzdan velilerimede bahsettim. Velilerimin de çok ilgisini çekti. Vermiş olduğunuz indirim fırsatının kullanıcı sınırı varmı acaba. Yani sınıfımdaki 30 öğrencimde bu fırsattan yararlanabilir mi. Ben indirimsiz aldım ama öğrencilerimin en azından bu setle bir şekilde tanışmalarını istiyorum. Sizin yapmış olduğunuz bu faaliyerinde çok değerli olduğunu düşünüyorum. insallah ecrini kat kat fazlasıyla Allah size versin.

      Sil
    3. Duanı için teşekkür ederim. Allah sizden de ve hepimizden razı olsun inşallah. Şifre normalde 50 kişilik ama dolduğu zaman uzatıyorlar. Kampanya bitinceye kadar aynı şifre ile dilediğiniz kadar alım yapabiliyorsunuz. Ayrı ayrı alınırsa sorun yok ama aynı kişi aynı bilgisayardan iki kez alamıyor sanırım. Ya üye adını yada bilgisayarı değiştirmek gerekiyor heralde. her zaman olmasa da bazen bu tür sorunlar çıkabiliyor. İstediğiniz kadar kullanabilirsiniz şifreyi. Size ce öğrencilerinize faydalı olması dileğimle..

      Sil
  38. Merhaba. Oğlum birinci sınıfta ve üstün yetenekli tanısı aldı o yüzden ek eğitim vermemiz gerekiyor. Şu an adeda 8.9 yaş çözüyor ve bitmek üzere. Rehber öğretmenimiz zekare yayınlarını tavsiye etmişti ama bu adeda dan önceydi. Sizin de yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla bu konularda bilginiz var siz şimdi bize ne tavsiye edersiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miniyup ve zekare kullanabilirsiniz. zekare 6-9 kullanabilirsiniz.

      Sil
  39. Merhaba. Oğlum için bu setlerden almak istiyorum. 5 yaş 2 aylık olduğu için 4-6 mı 6-9 mu karar veremedim. Tavsiyeniz nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlunuzun seviyesini bilmediğim için yorum yapamıyorum. 4-6 ile başlayıp 6-9 la devam edebilrsiniz.

      Sil
  40. merhabalar iyi çalışmalar.2-5 zekare seti için indirim kodu alabılırmıyım ...saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi: raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  41. Merhaba, Şifreyi girdim ancak ilk önce indirim yaptı. Sanırım siparişi onaylamakta geciktiğim için sepet boşaldı. Yeniden sepete attım ancak bu kez "hediye çeki bulunamadı" diye hata verdi. Ben 2 adet alacağım. 2-5 ve 4-6. Ekstra indirim alabilir miyim? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, zekarenin sayfasından çıkıp tekrar giriş yapın, sonra tekrar aynı şifre ile deneyin. Başka şifre yok, aynı şifreyi kullanıyor herkes. Eğer yeniden bulunamadı derse şifre dolmuştur. O zaman bana haber verirseniz yayınevi ile görüşüp şifreyi açtıralım..

      Sil
    2. Raife Hanım, evet bende denedim olmadı. Yeni şifre iletebilir misiniz.

      Sil
  42. Sanırım şifreyi açtırmanız gerekiyor. Başka bilgisayardan denedim buna rağmen kabul etmedi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  43. Gülcan Mesut. İstanbul. Internet te araştırdığımda benekli sayfamda gördüm beğendim.

    YanıtlaSil
  44. Ben de kızım ıcın zekare 2_5 i almak ıstıyorum. Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  45. 5 yıldır çocuklarım için miniyup kullanıyordum. zekare ile birkaç ay önce bir öğretmen arkadaşım vasıtası ile tanıştım. kontrol kutusu ve görseller de dahil olmak üzere alıştırma içerikleri bile birbirinin aynısı. zekare miniyupun taklidi yapmış, zaten var olan alıştırmaları ısıtıp biz tüketiciye tekrar sunmuş. başarısız buldum. miniyup kontrol kutusunda yazan lük ün ne olduğunu merak ettim. internette kapsamlı bir araştırma yapıldığında zaten hangi ürünün daha güvenilir olduğunun farkına varıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güvenilir den kastınız ne onu bilmiyorum ama ben her iki ürünü de kullanıyorum. her ikisi de satışına izin verilmiş, herhangi bir sorunu olmayan ürünler. şu an bloğuma verilen hediye çeki şifresi ile zekare miniyuptan çok çok ekonomik fiyata satın alınabiliyor. Aradaki fiyat farkı için miniyup değer mi derseniz değmez. ama ikisinin fiyatı aynı olursa o zaman oturup konuşalım hangisini seçelim diye.

      Sil
  46. Oğlum 5 yaşında adeda dgs 6 yaşını rahatlıkla yapabiliyor zekare nin 4-6 sını mı yoksa 6-9 yaşıni mı tavsiye edersiniz şifre nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zekare ile adeda çok farklı. adeda daha basit. zekare 4-6 daha uygun size.

      Sil
  47. Raife hanım 9-12 yaş zekare almak istiyorum.Hediye çeki mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  48. Merhaba bende zekare 2-5 yas indirimli set almak istiyorum.ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016.
      www.kontrolyayincilik.com sitesinden satın alırken hediye çeki kısmına yukarıdaki şifreyi veriyorsunuz. İyi günlerde kullanın..

      Sil
  49. Raife hanım merhaba oğlum 6 yaşında bu sene 1 ci sınıfa başlayacak 6-9 yaş setini mi almak gerek bu konuda yardımlarınızı bekliyoruz. Ayrıca internet üzerinden alışverişlerinizde indirim şifresi veriyormuşsunuz bu konuda da
    yardımlarınızı bekliyor iyi çalışmalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 6-9 uygun evet.
      hediye çeki şifresi raife2016.
      İyi günlerde kullanın..

      Sil
  50. Merhaba,

    Vermiş olduğunuz indirim ile Zekare 4-6 yaş grubunu satın aldım. Çok teşekkür ederim.

    Şevval Karahan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın Şevval Hanım, sevgiler..

      Sil
  51. Raife hanım çok teşekkürler, siteniz çok faydalı oldu bana, Allah razı olsun.. hem ürünler hakkında bilgi aldım hem de gerçekten güzel bir indirim yakalamış oldum.

    YanıtlaSil
  52. Raife hanım merhaba, 11 yaşını yeni doldurmuş oğlum var, 9-12 yaş grubunu alsam hafif mi gelir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, çocuğunuzun seviyesini bilmediğim için yorum yapamıyorum. Eğer arkadan gelen küçüğünüz varsa alıp deneyebilirsiniz. Basit gelirse kardeşi kullanır.

      Sil
  53. Raife hanım merhaba, 11 yaşını yeni doldurmuş oğlum var, 9-12 yaş grubunu alsam hafif mi gelir acaba? Faydalı olur mu sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, 9-12 güzel olur.
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  54. Raife hanım, ben zekare ye bakarken buldum bloğunuzu ama gördüm ki miniyup, adeda, yukakids gibi farklı yayınevlerinin de benzer setleri var. hangisini tavsiye edersiniz? Ben biraz zor olsun istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adeda ve yukakids benzer. miniyup ve zekare benzer. her iki grup birbirinden farklı. miniyup kampanyası sona erdi ve tekrar başlamayacak. zekare daha zorlayıcı indirimli ürünler arasında. hediye çeki şifresi: raife2016
      Güzel günlerde kullanın..

      Sil
  55. Merhaba Raife hanım acaba hala indirim devam ediyor mu miniyup ya da zekare almak istiyorum ben yeni takipcitakipcinizim bende faydalanabilir miyim sifreden şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, miniyup kampanyası sona erdi ve tekrar başlamayacak. zekare hediye çeki şifresi: raife2016
      Güzel günlerde kullanın..

      Sil
  56. Raife hanım meraba...Kızım 6 yaşında. Kızım için zekare eğitim seti almak istiyorum.Maddi olarak yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  57. Raife hanım yardımcıoldığunuz için teşekkür ederim.Hakkınızı helal edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, helal olsun ne demek. Güzel günlerde kullanın..

      Sil
  58. merhabalar indirim şifresi hala raife2016 mı caba ?ben de kullanmak istiyorum müsaadenizle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, evet hala raife2016. güzel günlerde kullanın..

      Sil
  59. Merhabalar oğlum bu sene 2. Sınıfa geçti 7.5 yaşında ben ona 9 12 almak istiyorum ama ağır acaba hani kesirler var içinde örneğin 6 9 ile mi başlasam kararsızim tavsiye niz nedir bize göre oğlum zeki bi cocuk çünkü teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müsait olduğum bir zaman 9-12 nin resimlerini atayım, siz ordan bakarak karar verin. benim oğlum da 7,5 yaşında ve 2. sınıfa geçti. biz daha 9-12 ye hiç başlamadık. 6-9 yapıyoruz. size de ağır gelebilir.

      Sil
  60. Merhabalar. Indirum devam ediyormu acaba.sifre guncel ise bende kyllanmak istiyorum musadenizle

    YanıtlaSil
  61. Allah sizden razi olsun. Pahalı diye almaktan vazgeciyordum ki şifrenizi gördüm. Az değil baya indirim yapıyorMuş. Çok teşekkürler.böyle paylaşımcı insanları gördükçe çok mutlu oluyorum

    YanıtlaSil
  62. Merhaba sayın yetkili ve değerli grup üyeleri. Zekare dikkat geliştirme setinin 2-5 ve 4-6 yaş grubu 2 el temiz kullanilmiş seti olan varsa irtibata gecebilirmi. 0505 790 49 96 idris dal.

    YanıtlaSil
  63. Merhaba sayın yetkili ve değerli grup üyeleri. Zekare dikkat geliştirme setinin 2-5 ve 4-6 yaş grubu 2 el temiz kullanilmiş seti olan varsa irtibata gecebilirmi. 0505 790 49 96 idris dal.

    YanıtlaSil
  64. Merhaba şuan hangi sette indirim var miniyup mu? Zekare mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, miniyupla kampanyayı tamamen sonlandırdık. Yalnızca zekare kampanyası var. hediye çeki şifresi raife2016

      Sil
  65. Raife hanim merhaba hediye ceki icin sifrenizi girdim lakin kullanim suresi dolmustur diyor ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kontrol edildi süresi dolmamış. Eğer daha önce aynı şifre ile aldıysanız o nedenle kabul etmiyordur. Başka bilgisayardan denerseniz yada kullanıcı adınızı değiştirirseniz sorun kalmaz.

      Sil
  66. Mrb Raife hanım biraz once hediye cekinizi kullanarak urunu satin aldim.coktesekkurler. heycanla bekliyorum urunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, güzel günlerde kullanın inşallah. beğeneceğinize inanıyorum :)

      Sil
  67. Bende şifre alabilirmiyim bide oğlum 3 snifa gidiyor 6-9 9-12 almaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, şifre standart. Herkes için raife2016
      Çocuğunuzun yaşı kaç? Eğer 9 yaş ise 9-12 olabilir.
      Eğer 8 yaşında ise çocuğunuzun seviyesine göre tercihte bulunabilirsiniz.

      Sil
  68. Şifre ile indirimli sipariş verdim 2günde elime ulaştı Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  69. Merhaba. Ben başka bi arkadaşımın şifresi ile dün 2-5 ve 4-6 aldım sonra araştırma yaparken bu bloğu buldum. Teşekkür ediyorum çok ayrıntılı anlatmışsınız. Bugün gelir sanırım heycanla bekliyorum. Yuka kids inceleme imkanınız oldu mu acaba?onu da ileede almayı düşünüyorum da ondan sordum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde kullanın..
      Yukakids diye bloğumda aratırsanız ayrıntılı bilgi mevcut.

      Sil
  70. RAİFE HANIM BEN VE ARKADAŞIM ADINA SETLERİ ALDIK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  71. Raife hanim bilgilendirmelerinizden dolayi çok teşekkür ederim. Bende almak istiyorum kızım 4.5 yasinda ve cokda zeki farkli seylerle ugrassin istiyorum.Sifre verebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  72. Şifre gerçekten inanılmaz indirim sağladı. Kuzeyin çok ilgisini çeken bir aktivite. teşekürler

    YanıtlaSil
  73. ben de siparişimi verdim çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  74. Hayırlı akşamlar raife hanım benimde 27 aylık bir oğlum var onun için almak istiyorum şifre alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  75. Hayırlı akşamlar raife hanım benimde 27 aylık bir oğlum var onun için almak istiyorum şifre alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  76. Hayırlı akşamlar raife hanım benimde 27 aylık bir oğlum var onun için almak istiyorum şifre alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  77. küçük kızım 18aylık büyügüm 48aylık hangisini tavsiye edersiniz ve indirim devam ediyormu.

    YanıtlaSil
  78. Merhabalar Z kare 6-9 yas seti için şifre rica eiyorum. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  79. Merhabalar. Indirimli fiyati be kadar oluyor bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  80. Indirimli fiyati nedir acaba

    YanıtlaSil
  81. Merhabalar 06.2010 doğumlu oğlum için bu tarz kitap arıyordum anasınıfı ogretmenimiz zekare veya aderayı tavsiye etti siz hangisini önerirsiniz ve hangi yas grubunu almalıyım yardımcı olabilir misiniz birde varsa tabii indirim şifresi

    YanıtlaSil
  82. Merhabalar 06.2010 doğumlu oğlum için bu tarz kitap arıyordum anasınıfı ogretmenimiz zekare veya aderayı tavsiye etti siz hangisini önerirsiniz ve hangi yas grubunu almalıyım yardımcı olabilir misiniz birde varsa tabii indirim şifresi

    YanıtlaSil
  83. Merhabalar 06.2010 doğumlu oğlum için bu tarz kitap arıyordum anasınıfı ogretmenimiz zekare veya aderayı tavsiye etti siz hangisini önerirsiniz ve hangi yas grubunu almalıyım yardımcı olabilir misiniz birde varsa tabii indirim şifresi

    YanıtlaSil
  84. Merhabalar, ben de seti almak istiyorum .şifre verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  85. Merhabalar, ben de seti almak istiyorum .şifre verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  86. Merhabalar indirim ne kadar devam edecek bende almak istiyorum 2-5 yaş

    YanıtlaSil
  87. Merhabaa setin fiyatı ne kadar 6 9 yaş nasıl alabılıyıruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  88. Merhaba 6 9 setın fıyatı nedır acaba nerden nasıl hangı sıfreyle alacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  89. 4-6 yaş grubu için set almak istiyorum, şifre nasıl alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  90. Selam bende sifre istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  91. Selamlar. Sifre alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  92. Selamlar sifre alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  93. Raıfe hanım ben adeda dikkat seti aldım zekare daha mı farklı adeda oglumun ilgisini pek çekmedi de, indirim hala devam ediyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, zekare daha farklı adedadan.
      hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  94. Çok teşekkür ederim. Güzel bi indirim verdiler. İnşallah sorunsuz bir şekilde elimize ulaşır ve kullanırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, sorun çıkmayacağından emin olabilirsiniz. güzel günlerde kullanın..

      Sil
  95. merhabalar, ben de seti almak istiyorum .şifre verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  96. Selam bende seti almak istiyorum birde miniyup setini sadece miniyup ile ilgili sorum olcakti kızım 24 aylık +2 seti olarak mi yoksa 2_5 setini mi almalıyım 2-5 setini bulamadım hala var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, miniyup indirimi sona erdi. zekare hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  97. Bende ogluma bu setten almak istiyorum.sifre verebilimisiniz
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  98. Bende ogluma bu setten almak istiyorum. Sifre verebilirmisiniz
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  99. Merhaba bende görsel dikkat seti almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  100. Merhaba bende 4-6 yaş seti almak istiyorum. Yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  101. Merhaba bende seti almak istiyorum şifre verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  102. Oğlum 3 yaşında, 4-6 yaş mı yoksa 2-5 yaş ZeKAre almak mı daha doğru olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil
  103. Merhaba indirim hala geçerlimı bizde şifre istiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hediye çeki şifresi raife2016
      güzel günlerde kullanın..

      Sil

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...