18 Eylül 2014 Perşembe

ADEDA DİKKATİ GÜÇLENDİRME SETLERİ

ADEDA İndirim kodu:    5BG2MW
 
http://www.adeda.com.tr/  sitesinde hediye çeki kısmına 5BG2MW yazdığınız zaman çok çok güzel bir indirim kazanıyorsunuz.
 
Güzel günlerde kullanın.
 
 
 


ADEDA dikkati güçlendirme 4 yaş setinden görüntüler
ADEDA çocuklarda dikkati güçlendirmek için hazırlanmış güzel bir kitap seti. İnternette dikkat geliştirme üzerinde araştırma yaparken tanıştım ADEDA ile. Uzman Psikiyatrist Osman ABALI tarafından hazırlanan ADEDA Dikkati Güçlendirme Setleri A, B ve C olmak üzere 3 kitaptan oluşuyor. Her bir kitap 160 sayfa civarı sanırım. Oldukça dolu dolu hazırlanmış çok kapsamlı ve eğlenceli bir kitap seti Adeda. Dikkati kesinlikle geliştiriyor. Çünkü çizimler birbirine o kadar benzer yapılmış ki ayırt etmek için çocuk ister istemez dikkatini toplamak ve odaklanmak zorunda. Dikkat dağınıklığı olan velilere ve çocukların dikkatini güçlendirmek isteyen ebeveynlere tavsiye ediyorum.




ADEDA
 
Ben Enes için 4 yaş seti, Muhammed Yusuf içinse 7 yaş setini aldım. Enes 4,5 Muhammed ' de 6,5 yaşında. Enes için doğru seçim oldu ama Muhammed' e 6 yaş almam gerekirmiş. Çünkü 7 yaş ilkokul 1. sınıf içinmiş ve Muhammed okula gitmediği için okuma bilmeyince okumabilgisi gerektiren soruları atlamak zorunda kaldık maalesef. Yapbozları da yapıştıramayınca biraz motivasyonumuz kırıldı. Bu nedenle biz Adeda 7 yaşa ara verip  6 yaşı da aldık.  Bu setlerden çocuk hangi yaşı tamamlamış ise onu almak lazım. Doğru seçim yapmak yani..
 



Kitaplar belli bölümlere ayrılmış. Her bölümün sonunda etiket yapıştırılarak tamamlanan bir yapboz var. Çocukların en çok sevdiği yapıştırma bölümü yani. 




ADEDA dikkati güçlendirme 4 yaş setinden görüntüler

 Kitapların her sayfasında 1 soru var ve sorular çok eğlenceli. Birbirine benzer şekillerin ayırt edilmesi, gizli şekillerin bulunması, az veya çok olanların tespit edilmesi, boyama, labirent vb. uygulamaları içeriyor.




Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler


Her sayfanın üst kısmında bir yapboz parçası var. Soruyu yaptıktan sonra bu yapboz parçasını kitabın arkasındaki yapıştırma bölümünden buluyorsun ve bölüm sonundaki puzzle kısmına yapıştırıyorsun. Bizimkiler soruları bu etiketleri yapıştırmak için yapıyorlar diyebilirim:)) En çok bu kısmına bayılıyorlar.


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler

Kitapları yapmaya başladık mı bağımlılık yapıyor. Çok hızlı ilerliyorsunuz, bir de bakmışsınız bir 10-20 sayfa bitivermiş. Ekiket yapıştırma heyecanı sürükleyici oluyor:))



Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler

Biz Adeda' yı çok beğendik ve keyifle yapıyoruz. Fakat oğullarımın ikisi de boyamayı sevmediği için etiket hatrına bile olsa boyama sayfalarını yapmadan geçiyoruz..



ADEDA 4 YAŞ DİKKAT GÜÇLENDİRME SETİNDEN RESİMLER:

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler



Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler



Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 4 yaş kitaplarından görüntüler


ADEDA 6 YAŞ DİKKAT GÜÇLENDİRME SETİNDEN RESİMLER:

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler

Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 6 yaş kitaplarından görüntüler






ADEDA 7 YAŞ DİKKAT GÜÇLENDİRME SETİNDEN RESİMLER:


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


Adeda Dikkat Güçlendirme Seti 7 yaş kitaplarından görüntüler


DGS PLUS SETLER
Dgs Plus 3 yaş-4 yaş 22 parça materyalli  liste fiyatı 95,00 tl     indirimli 65,00 tl
Dgs Plus 5,6,7,8,9,10,11 yaş 112 parça materyalli liste fiyatı 190 tl   indirimli 120 tl
Dgs Plus 3, 4,5,6,7,8,9,10,11  yaş Kitap  liste fiyatı 60,00 tl  indirimli 40,00 tl 
Bu setlerin kullanım şekli dgs setleri gibi zaman dakika zorunluluğu yok çocuk istediği kadar çalışabilir.
Dgs plus 3 yaş alan aynı materyalle 4 yaşı çalışabilir.
Dgs plus 5 yaş alan her yaş atladığında bir üst yaş kitabını alabilir aynı materyalleri kullanabilir. 


DİKKAT VE ZEKA GELİŞTİRİCİ KİTAP VE SETLER

1- YUKAKİDS

2- ZEKARE

3-MİNİYUP


 

251 yorum:

  1. Mukemmel bir set her gun 4-5 sayfa okuyoruz. Tamamlayici urunler de alabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. D&R da gördüğüm seti sitenizden oldukça hesaplı fiyata ve hızlı bir kargo ile edindim . Kızım da çok beğendi. Yararlı olacağına inanıyorum. Herkese tavsiye ederim , teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. indirim hala devam ediyor mu

    YanıtlaSil
  4. Hocam 3 yaş grubu için set var mı? eğer var ise fiyatlar yukarıda yazan rakam 55 Tl mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 3 yaştan itibaren var bu setler. tüm yaşlar için indirimli 55 tl.

      Sil
  5. Merhaba blogunuz yeni kesfettim.2 saattir okuyorum. Okudukça sipariş veriyorum 😊 az once ze kare siparişi verdim kizim için. Hatri sayılır bi indirim yapildi sayenizde.simdide dgs siparisi vericem sanirim.Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun sizden de inş.. İyi günlerde kullanmanızı dilerim. Faydalı olması dileğiyle..

      Sil
  6. Merhaba,
    4 ve 5 yaş setlerini setlerini sipariş vereceğim. Kullandığınız için bilirsiniz: şu linkteklerle bu setlerin farkı nedir bilgi verebilir misiniz?
    http://www.idefix.com/kitap/dikkati-guclendirme-seti-mixt-6-7-yas-osman-abali/tanim.asp?sid=O6EMH24BIG5GH444YN5Q
    http://www.idefix.com/kitap/pre-dikkati-guclendirme-seti-6-yas-osman-abali/tanim.asp?sid=SFKVE4OK5R8DKLNX4T0J
    http://www.idefix.com/kitap/dikkati-guclendirme-seti-mixt-4-5-yas-osman-abali/tanim.asp?sid=WDQ26ZTQTG2GDQ540ODG

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,ben sadece dikkati güçlendirme setini kullandım.
      mixtleri görmedim ama özetidir gibi geliyor, iki kitaptan seçmeler vardır yani..

      Sil
  7. merhaba,öncelikle teşekkür etmek istiyorum.geçtiğimiz haftalarda blogunuz sayesinde zekare 2-5 yaş setini indirimli olarak aldık.severek kullanıyoruz. adeda dikkat güçlendirme setlerinden de almak istiyorum.indirim devam ediyor mu.bir de kızım 38 aylık 3 yaş mı,4 yaş mı almalıyım.teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanın inş. adeda 3 yaş almanız gerekir. Tekrar görüşmek üzere..

      Sil
    2. merhaba raife hanım. geçtiğimiz ay kızım için 3 yaş setini almıştım,kızım 3 kitabı da çok severek bitirdi. çok teşekkür ederim. eğer indirim devam ediyorsa 4 yaş setini de almak istiyorum.teşekkürler

      Sil
    3. rica ederim, iyi günlerde kullanın. indirim devam ediyor.

      Sil
  8. Raife hanım adeda setini sayenizde indirimli aldım. Çok sağolun.

    YanıtlaSil
  9. Raife hn adeda setini indirimli almamizi sagladiginiz icin tesekkur ederim.. dun elime gecti ve kizimin elinden zor aldim cokkk zevkle calistik cokk tsk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi günlerde keyifle kullanın inş fisun hanım. miniğe sevgiler :)

      Sil
  10. İndirim devam ediyormu tgb8633@hotmail.com iletişim kurabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet indirim devam ediyor. raifecanlar@yahoo.com a yazabilirsiniz.

      Sil
  11. Adeda5 yas indirim devam ediyor mu

    YanıtlaSil
  12. Indirim devam ediyor mu ve nasıl alabilirim? Birde miniyup ta indirim var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim devam ediyor, Kargo bilgilerinizi buraya yorum kısmına bırakırsanız yada mail olarak atarsanız siparişinizi iletebilirim.

      Sil
  13. Butun indirimler devam ediyor mu 2 5 yas icin hangisini onerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miniyup harici indirimler devam ediyor. 2,5 yaş için Q bebek kartları, yukakids eğitici kutu oyunları ve zekare 2-5 yaşı tavsiye ederim.

      Sil
  14. Merhaba indirim devam ediyorsa ben de 3 ve 4 yaş için olan sette almak istiyorum. Sizinle nası irtibat kurabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, indirim devam ediyor. Kargo bilgilerinizi buraya yorum kısmına bırakırsanız yada mail olarak atarsanız siparişinizi iletebilirim.

      Sil
  15. Raife hanım bu setle tanışmamıza vesile olduğunuz için çook teşekkür ederim. Face deki paylaşımlarınızı birçok kez bende paylaştım daha çok kişiye ulaşsın daha çok kişi faydalansın diye. Adeda Dikkati güçlendirme seti 6 yaşı oğlum için aldım. Bu seti keşke daha önce alsaymışım. Oğlum çok beğendi yapıştırma kısmı da çok hoşuna gitti. Renkli sayfaları ve yapıştırmaları olunca ben ara verdirmesem tüm gün boyunca kitap çalışması yapabilirdi. :) Hüsna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim Hüsna Hanım. Belki yüzlerce kişi alıyor blogum aracılığıyla indirimli olarak alıyor eğitim setlerinden ama yorum yapan maalesef birkaç kişi. İnsanlar bir teşekkürü bile çok görüyorlar demek ki :) Yorumunuz beni çok mutlu etti. Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle, sevgiler :)

      Sil
  16. İndirimli alabiliyor muyuz Raife hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bilgilerinizi buraya yorum kısmına bırakırsanız yada mail olarak atarsanız siparişinizi iletebilirim.

      Sil
  17. Merhabalar oğlum 27 aylik
    Onerebileceginiz bir set varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, zekare 2-5 olabilir. Yukakids eğitici ürünler olabilir. http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/10/zekare-gorsel-dikkat-seti-2-5-yas.html

      Sil
  18. Merhaba raife hanım 3 ve 4 yaş istiyorum birer adet ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bilgilerinizi buraya yorum kısmına bırakırsanız yada mail olarak atarsanız siparişinizi iletebilirim.

      Sil
  19. Merhaba Raife Hanim, dun siparisini verdigim set bugun elime ulasti. Oglum severek yapiyor, kitaplar cabuk biticek gibi gorunuyo:) sizin vesilenizle adedanin setine hem indirimli hem de hizli bi sekilde ulasmis oldum. Ilginizden ve ugrasinizdan oturu cok tesekkur ederim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel günlerde kullanmanız dileğiyle, Sevgiler..

      Sil
  20. Raife hanim indirim ne zamana kadar gecerli?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan için bilemiyorum. Uzun süredir devam ediyor. Yayınevine bağlı.

      Sil
  21. Hayırlı sabahlar raife hanım bende 4yaş setinden şipariş vermek istiyorum ama indirim devam ediyormu aceep 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı sabahlar, evet indirim kampanyası devam diyor.

      Sil
  22. Nasıl sipariş verebilirim bide kapıda ödeme varmı cok sagolun bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmail Bey yukarıdaki yazıda da belirttiğim gibi siz bana bilgilerinizi yazıyorsunuz. Ben yayınevine iletiyorum, siz de kapıda ödüyorsunuz. Yani yalnızca kapıda ödeme var zaten. kapıda ödeme için extra ücret almıyorlar, kredi kartı ile yada nakit olarak ödüyorsunuz. Kargo ücreti de yok. Bilgilerinizi bana raifecanlar@yahoo.com adresine yazabilir veya buraya yorum kısmına bırakabilirsiniz. Onaydan geçtiği için yorumlar bilgilerinizi sadece ben görebilirim. Saygılar.

      Sil
  23. Raife hamım kitapların şiparişini verdiniz degilmi beklemekteyim ne zaman gelir aceba ilginizden dolayıda cok sagolun

    YanıtlaSil
  24. Raife hanim cok sagolun kitaplar bugun elime geldi hem indirimli hemde kapida odemeli ilginizden dolayi sagolun....

    YanıtlaSil
  25. Raife hanım 4 yaş 3 aylık bir kızım var adeda set sipariş ettim onu tv den uzaklaştıracak başka ne gibi kitaplar tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hylal hanım, evde tv varken uzaklaştımak çok zor. Blogumdaki yukakids kısmına bakıp eğitici oyunlarla zaman geçirebilirsiniz. http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/09/yukakids.html

      Sil
  26. Merhaba Raife hanım, adedini 4 yaş setini sipariş etmiştim sorunsuz bir şekilde aldım. Elinize , emeğinize saglik çok teşekkür ediyorum. Etkili ve akıcı bir set, çıkartmalar çok işe yarıyor. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  27. Raife hanım 5 yaş setimi teslim aldım. İlgi ve emeğiniz için çok teşekkür ederim. Saygılarımla, Fırat

    YanıtlaSil
  28. Raife Hanım, indirim devam ediyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  29. Raife hn hayirli aksamlr sizi yeni kesfettim ve hayran kaldim ,benimde 28 aylik bir kizim var bu setten almak istiyorum hangisini onerirsiniz.ayrica baska setlerdende istiyorum keske daha once kesfetseydim sizi cok mu gec kaldim,kizim cok sey kacirdimi sizce .neler onerirsiniz,tavsiyeleriniz benim icin onemli ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, daha çok başındasınız :))) yukakids eğitici oyunlar sizin yaş grubunuza uygun.

      Sil
  30. Merhaba raife hanım ben tekrardan 6 yaş dikkat geliştirme setınden şipariş vermek istiyorum indirm devam ediyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet devam ediyor. Bilgilerinizi yazarsanız ileteyim.

      Sil
  31. merhabalar
    güzel girişiminzden ötürü sizi kutluyorum.Çünkü bu aralar bende televizyon kullanımını en aza indirgemeye uğraşıyorum.yapbozlar la vakit geçiriyoruz oğlumla 33 aylık bir oğlum var. adeda seti ile mi başlamalıyız sizce yoksa zekare ile mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, öncelikle teşekkürler. hepsi olabilir. Beğendiğiniz birinden başlayabilrsiniz. fakat ikisi birbirinin muadili değil, çok farklılar.

      Sil
    2. Raife hnmcim 7 yaşında ikizlerim var.birinci sinifa gidiyorlar onlar icin dikkat ve zeja gelistirici ne onerursiniz.indirimler devam ediyormu acaba

      Sil
    3. Raife hnmcim 7 yaşında ikizlerim var.birinci sinifa gidiyorlar onlar icin dikkat ve zeja gelistirici ne onerursiniz.indirimler devam ediyormu acaba

      Sil
  32. Merhabalar
    Eğitim setlerini incelerken rastlayıp bilgi edindiğim siteniz ve daha uygun fiyata alma imkanı sağlamanız sebebiyle teşekkür ediyorum.
    Aşağıdaki adresteki eğitim seti hakkında bilginiz varmı bunu öğrenmek isterim.
    http://www.adeda.com.tr/Dikkati-Guclendirme-Seti-Plus-5-Yas,PR-193.html

    Diğer sorum ise, 4 buçuk yaşında bir oğlum var ve dikkati Güçlendirme Seti 4 Yaş mı yoksa 5 yaşımı tercih etmeliyim sizce?

    Saygılarımla
    Fatma Çakır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, belirttiğiniz seti kullanmadım, bilgim yok. ama sizin için bloğuma indirimli fiyatını sorabilirim. adeda hangi yaşta ise o yaş kullanılmasını öneriyor ama çocuğunzu en iyi siz bilirsiniz.

      Sil
  33. Raife hanım dgs setimiz elimize ulastı,sayenizde cok uygun bi fiyata setimizi almış olduk, göstermiş olduğunuz ilgi ve yardımlar için tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsminizi yazmadığınız için kim olduğunuzu bilemedim ama güzel günlerde kullanın inşallah..

      Sil
  34. Dgs 6 yas Setimizi çok kısa bir sürede aldık teşekkür ederim. Dgs plus seti ile ilgili bir bilginiz var mı? Farkı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsminizi yazmadığınız için kim olduğunuzu bilemedim ama güzel günlerde kullanın inşallah.. dgs plus kullanmadım. bilemiyorum.

      Sil
  35. 11 yas için hangi seti tavsiye edersiniz ilk defa alacağız fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, 11 yaş için adeda olabilir, zekare olabilir. yukakids dikkat akademisi olabilir. bloğumdaki indirimli eğitim setleri kısmından yaşınıza uygun olanlardan seçebilirsiniz.

      Sil
  36. 11 yas için hangi seti tavsiye edersiniz ilk defa alacağız fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, 11 yaş için adeda olabilir, zekare olabilir. yukakids dikkat akademisi olabilir. bloğumdaki indirimli eğitim setleri kısmından yaşınıza uygun olanlardan seçebilirsiniz.

      Sil
  37. 11 yas için ne önerirsiniz ilk defa alacağız fiyatı ne kadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, 11 yaş için adeda olabilir, zekare olabilir. yukakids dikkat akademisi olabilir. bloğumdaki indirimli eğitim setleri kısmından yaşınıza uygun olanlardan seçebilirsiniz.

      Sil
  38. Merhaba
    ben de DGS nin ahşap bloklu setini gördüm kitapyurdunda. Kullanan oldu mu acaba, kitaplarla baglantili mi merak ediyorum

    YanıtlaSil
  39. Merhaba.. DGS 5 yaş setimizi indirimli bir şekilde teslim aldık cuma gunu ve 50 sayfa yaptık bile :) çok teşekkürler vesile oldugunuz için.. yeni tanidim sayfanizi bundan sonra da takipteyim ins :)

    YanıtlaSil
  40. Mrb ben esra dgs setimiz dün gelmiş henüz inceleyemedim annemde olduğu için bu kadar hızlı beklemiyordum çoookkk teşekkür ederim raife hanım. inceleyince de setle ilgili yorum yaparım inşallah. gerçekten blogunuz çok faydalı.

    YanıtlaSil
  41. mrb ben esra setimizi inceledik çok sevdi oğlum çok faydalı bir set gerçekten. uygun fiyata erişmemizi sağladığınız için ayrıca teşekkür ederiz size. oğlum 3,5 yaşında ama 3 yaş setini almıştık biraz basit geldi bize en yakın zamanda 4 yaşı da alacağım inşallah. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  42. Merhaba Raife hanım. Adeda nın çıkardığı son dikkat güçlendirme seti plus 7 yaş (içinde ahşap bloklar var) grubu için fiyatı nedir acaba? Birde İngilizce dikkat güçlendirme seti hiç aldınız mı, içindekileri bilgileri paylaşır mısınz lütfen.

    YanıtlaSil
  43. Raife hanın mailime cvp vermediniz

    YanıtlaSil
  44. Merhaba raife hanim 3.5 yasini 21 agustosda dolduracak bi oglum var aglama krizleri ve tuvalet sorunu icin pedagogla gorustuk doktorumuz dikkat daginikligida oldugunu soyledi bu yasta olabilir dedi ama ben evde gelistirmek istiyorm adeda 3 yasmi uygun olur indirimden nasil faydalanabilirm? 3 ve 4 yas seti beraber alirsak dahami uyguna geliyor tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, adeda içinde bulunduğu yaşı öneriyor. 3 yaş uygun size bu durumda. indirimden faydalanmak için bana yukarıda belirttiğim gibi kargo bilgilerinizi gönderiyorsunuz ve kapıda ödeme yapıyorsunuz. Set sayısı fazla olsa da ücret değişmiyor.

      Sil
  45. Merhaba Raife hanım. Adeda nın çıkardığı son dikkat güçlendirme seti plus 7 yaş (içinde ahşap bloklar var) grubu için fiyatı nedir acaba? Birde İngilizce dikkat güçlendirme seti hiç aldınız mı, içindekileri bilgileri paylaşır mısınz lütfen

    YanıtlaSil
  46. Cok tesekkurler raife hanim almak istiyorum ama 3 yas plus ile plus olmayan set arasinda kaldim. Plusda ahsap bloklar var arti olarak anladigim kadariyla peki kitaplari ayni mi farklimi oluyor hangisini almaliym sizce?

    YanıtlaSil
  47. Merhabalar,

    Ben de Adeda 4 yas setinden almak istiyorum. Dikkat guclendirme seti plus dan... Bloklu olan set. O sette de indirim oluyor mu acaba? Cok tesekkurler.
    Bu arada blogunuz cok guzel hemen takibe aliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bloklu setin içeriğini ve fiyatını merak ediyordum

      Sil
    2. Merhaba, mixt setlerin fiyatı liste 30 tl bloguma indirimli 20 tl
      doyset eğitim materyali fiyatı liste 20 tl bloguma indirimli 15 tl
      Dgs Plus 3 yaş 22 parça materyalli liste fiyatı 95,00 tl bloguma indirimli fiyat 65,00 tl
      Dgs Plus 4 yaş 22 parça materyalli liste fiyatı 95,00 tl bloguma indirimli fiyatı 65,00 tl
      Dgs Plus 5,6,7,8,9,10,11 yaş 112 parça materyalli liste fiyatı 190 tl bloguma indirimli fiyatı 120 tl
      Dgs Plus 3, 4,5,6,7,8,9,10,11 yaş Kitap liste fiyatı 60,00 tl bloguma indirimli fiyatı 40,00 tl
      bu setlerin kullanım şekli dgs setleri gibi zaman dakika zorunluluğu yok çocuk istediği kadar çalışabilir.
      Dgs plus 3 yaş alan aynı materyalle 4 yaşı çalışabilir.
      dgs plus 5 yaş alan her yaş atladığında bir üst yaş kitabını alabilir aynı materyalleri kullanabilir.

      Sil
  48. Merhaba indirimler hala devam ediyor mu

    YanıtlaSil
  49. Merhabalar ben adeda 3yas setini almak istiyorum elinizde mevcutsa fiyatı hala aynı mı bizde hangi kargoyla gönderiliyor

    YanıtlaSil
  50. Merhabalar bende adeda 3 yas seti almak istiyorum fiyatı hala aynı mı elinizde mevcut mu bide hangi kargoyla gönderiyorsunuz

    YanıtlaSil
  51. mixt setlerin fiyatı liste 30 tl bloguma indirimli 20 tl
    doyset eğitim materyali fiyatı liste 20 tl bloguma indirimli 15 tl
    Dgs Plus 3 yaş 22 parça materyalli liste fiyatı 95,00 tl bloguma indirimli fiyat 65,00 tl
    Dgs Plus 4 yaş 22 parça materyalli liste fiyatı 95,00 tl bloguma indirimli fiyatı 65,00 tl
    Dgs Plus 5,6,7,8,9,10,11 yaş 112 parça materyalli liste fiyatı 190 tl bloguma indirimli fiyatı 120 tl
    Dgs Plus 3, 4,5,6,7,8,9,10,11 yaş Kitap liste fiyatı 60,00 tl bloguma indirimli fiyatı 40,00 tl
    bu setlerin kullanım şekli dgs setleri gibi zaman dakika zorunluluğu yok çocuk istediği kadar çalışabilir.
    Dgs plus 3 yaş alan aynı materyalle 4 yaşı çalışabilir.
    dgs plus 5 yaş alan her yaş atladığında bir üst yaş kitabını alabilir aynı materyalleri kullanabilir.

    YanıtlaSil
  52. Bizde adeda dan çok memnun kaldık. Hatta kızım o kadar çok sevdi ki 4 günde 1. Kitabi bitirip 2. Nin yarısına geldi. İlginiz ve emeğiniz için teşekkür ederiz ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde kullanın inşallah. Yalnız her seferinde 10-15 dakika yaptırın. Yayınevi o şekilde kullanılmasını tavsiye ediyor.

      Sil
  53. Gönüllü hizmetiniz için çok teşekkür ediyorum. Dikkati Güçlendirme Seti Plus 5 Yaş almak istiyorum. İndirimden nasıl faydalanacağım konusunda yardım rica ediyorum. saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızda nasıl başvuru yapılacağını belirtmişsiniz. Teşekkürler

      Sil
  54. adeda 3 yaş almıştık çok memnun kaldık oğlumla çok severek yaptık şimdi 4 yaşı da aldık siparişlerimiz hemen geldi böyle eğitici setleri sizin aracılığınızla tanıdım ve gerçekten uygun fiyata alabiliyoruz ilginiz için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Merhabalar.bizde kızımla 4 yaşından itibaren dgs setlerini takip ediyoruz .şimdide 7 yaşı almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, indirimli almak için bana kargo bilgilerinizi (ad, adres, telefon, ürün adı, ödeme tipi) yazıyorsuınuz ve kapıda ödeme yapıyorsunuz. Mail atabilirsiniz bana. Yayında iletişim bilgilerim mevcut. İyi günler:)

      Sil
  56. merhaba
    adeda okumayi guclendirme seti ( OGS )ve yazmayi guclendirme seti ( YGS ) icin sitenize indirimli fiyati var midir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet hanım ben de aynı sorunun cevabını merak ediyorum.OGS için bir indiriminiz varsa almak isterim.

      Sil
    2. Evet tüm Adeda ürünlerinde indirim var.

      Sil
  57. Raife Hnm set elime geçti , çok teşekkür ederim.Kızımla beraber zevkle yapıyoruz.Sitenizi ilgiyle takip etmeye devam edeceğim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel günlerde kullanın Eslem Hanım. Yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  58. merhaba ben deniz ,dgs 4 yaş indirimli alabiliyor muyuz?son indirim fiyatı nedir?tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, adedanın tümü indirimli şuan. 55 tl, yukarda yazıda belirttiğim şekilde.

      Sil
  59. Merhaba ben beş yaş almak istiyorum istanbuldeuım ne zaman gelir dikati güçlendirme seti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, normalde 1 hafta içinde gönderiyorlar.

      Sil
  60. Merhaba mesajım geldi mi acaba

    YanıtlaSil
  61. Ben beş yaş dikkati güçlendirme seti almak istiyorum ne zaman gelir istanbuldayım

    YanıtlaSil
  62. Ben beş yaş dikkati güçlendirme seti almak istiyorum ne zaman gelir istanbuldayım

    YanıtlaSil
  63. adeda 5 yaş dgs plus aldım daha önce klasik adeda dgs 3 yaş ve 4 yaş kullanmıştım ve bunlardan çok memnun kalmıştım...

    DGS plus ile DGS birbirinden çok farklı. DGS de birbirinden farklı çeşitli dikkat alıştırmaları, çıkartmalar, renkli ve motive edici eğlenceli sayfalar varken DGS plus tamamen ahşap bloklar üzerine kurgulanmış. daha çok çocuğun görsel algısını perspektif ve kuş bakışı görüntüleri birebir taklit edebilme yeteneğini geliştiriyor. özel eğitim için ideal bir set... ahşap bloklarla bir şeyler inşa etmek gördüğü şeyi yapabilmek onu canlandırabilmek kızımın çok hoşuna gitti. bazı sayfalarda da ahşap bloklardan bir sandalye yap ya da bir merdiven yap gibi üreticiliğini destekleyici alıştırmalar da var özellikle bu serbest çalışmalardan çok zevk aldık.sürekli kitap çalışmaları yapıyorsanız böyle materyalli bir set iyi gelebilir...

    sette tamamen doğal malzeme kullanıldığından ve bloklar üzerindeki resimler lazer ile çizildiğinden set ilk geldiğinde baya silik parçalar vardı adedayı aradığımda çok yardımcı oldular biraz fazla beklemiş olsam da yeni set getirdiler değiştirdiler. ancak yeni gelen sette yine silik parçalar var :( itiraz etsem yenisini getirirlerdi muhtemelen ama ben tekrar uğraşmak istemedim. 112 parcadan 6-7 tanesi biraz silik bu şekilde kızım kullanabiliyor zamanla deforme olmazsa şu haliyle büyük bir sorun olmadı.

    diğer bir olumsuzluk kitabımız da 15 kadar alıştırma yaptık ve buraya kadar olan kısmında bir kaç alıştırmada mantık hatası vardı. ahşabın iki yüzü aynı resimde iki farklı yerde kullanılmış. halbuki her parçadan sadece bir adet var. ve bir yerde kullanılabilir. ama kızım onu da sorun yapmadı onun yerine başka taş koyalım dedik hatta hoşuna gitti yanlış yapmışlar biz onları düzelttik diye kendince oyuna bir şeyler katmış oldu.

    seti kullanıyoruz memnunuz ama dgs ile dgs plus birbirinin yerine kullanılabilecek setler değil bence tamamen farklı. hatta ben dgs 5 yas veya yukakids dgs 5 yaş da almayı düşünüyorum şuan hangisini alsam diye karar vermeye çalışıyorum. alacak arkadaşların bunu göz önünde bulundurmasını tavsiye ederim.

    raife hanım adeda dgs mi yukakids dgs mi ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli ve bilgilendirici yorumunuz için çok teşekkür ederim Saadet Hanım. Çok yol gösterici olmuş. Dikkat geliştirme seti olarak Adeda 5 yaşı tavsiye ederim. Yukakidsin de zeka geliştirme seti 6 yaş güzel olur. İkisi arasında tercih yapmanızı öneririm.

      Sil
    2. Bende mail atmistim geri donus olmadi yardimci olurmusunuz lutfen

      Sil
  64. Mail attım ama dönmediniz!

    YanıtlaSil
  65. merhaba ben deniz ,perşembe günü maille sipariş bilgilerimizi atmıştık.sonra maille tekrar sordum ama yanıt alamadık sizden. yayınevine iletebildiniz mi siparişi yoksa boş yere beklemeyeyim başka yerden sipariş verelim.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlerim çok yoğun, her an dönüş yapamıyorum. dilediğiniz yerden sipariş verebilrsiniz.

      Sil
  66. Raife hanım adeda DGS plus setimiz geldi emeğiniz için çok teşekkürler herkese tavsiye ederiz emel

    YanıtlaSil
  67. Bende bugun siparis verdim ama yorumlarinizi okudum fiyat konusunda kafam karisti dgs plus 6yas kitap seti 40tlmi yoksa 55tlmi bildilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  68. Bende bugun siparis verdim ama yorumlarinizi okudum fiyat konusunda kafam karisti dgs plus 6yas kitap seti 40tlmi yoksa 55tlmi bildilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  69. Meraba raife hanim bende dun dgs plus 6yas kitap setini siparis vermistim ama saadet hanimin yorumunu okuyunca fikrim degisti cunku metaryellerimiz yok siparisimi nasil degistirebilirim

    YanıtlaSil
  70. Birde dgs 6yas kitap seti 55tl mi 40tlmi bununla ilgilide bi aciklama yaparsaniz memnun olurum tesekkurler

    YanıtlaSil
  71. Mail attım ama henüz dönmediniz cuma günü atmıştım

    YanıtlaSil
  72. Merhaba ikiz kızlarıma dgs almak istiyorum adeda ve yuka arasında kaldım ayrıca ikisine bu setlerden ayrı ayrı mı almak zorundayım ikisi tek bir seti kullanabilirlermi? Yardımcı olabilşrmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ayrı ayrı almanız gerekir. Setleri blogtan inceleyebilirsiniz.

      Sil
  73. Merhaba ben Cihan Ogretmen.
    Benim siparis durumu nedir.
    C_sipahioglu hotmail.com Manisa ya...
    Haber verirsejiz sevinirim. Yoksa yarin D&R dan bakicam. Hemen almak istiyorum..

    YanıtlaSil
  74. Iyi aksamlar. Mail attim size donmediniz. Eger gondermeyecekseniz baska yerden siparis verecegim de haber bekliyorum tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  75. Iyi aksamlar. Mail attim size donmediniz. Eger gondermeyecekseniz baska yerden siparis verecegim de haber bekliyorum tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, dilediğiniz yerden sipariş verebilirsiniz. İşlerim çok yoğun, her an ilgilenemiyorum. iyi günler.

      Sil
  76. Merhabalar ben aysegul indirim devam ediyormu dgs 3 yas almak istiyorum yukakids nedir 3 yas icin hangisini tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  77. Merhaba 3 yas oglum var hngi setlerden onerirsiniz kullanmis biri olarak indirim hala gecerlimi

    YanıtlaSil
  78. Adeda indiriminiz devam ediyordu acaba?

    YanıtlaSil
  79. Merhaba raife hanım siparişim geldi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  80. Iyi günler.Adeda 9 yaş normal setini almak istiyorum. İndirim devam ediyor mu? Bitiş tarihi belli mi? Kapıda ödeme imkanı var mı? Varsa ne kadardır? Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  81. 3 yaş için adeda dikkat geliştirme setini almak istiyorum elinizde var mı acaba?

    YanıtlaSil
  82. Merhabalar nasıl sipariş verebilirim acaba?

    YanıtlaSil
  83. Raife Hanım sizin aracılığınızla Dikkat Geliştirme Seti ve Zekare aldım.Ürünler elime sorunsuz olarak geçti.Şimdi Okuma Güçlendirme Setini sipariş ettim.Bu güzel setlerle tanışmama ve indirimli olarak almama vesile olduğunuz için çok teşekkür ederim.Dikkat Geliştirme Seti kızım için çok faydalı oldu.Bir aya yakın süredir düzenli olarak yapıyoruz ve dikkate bağlı soru hatalarında ciddi azalma olduğunu gözlemliyorum.Küçük kızım için zekare 4 -6 yaş aldım.Zekare de dikkat geliştirme setinden farklı olarak geliştirme alanları ayrı kitaplarda sunulmuş,eğlenceli ve kaliteli bir set,severek yapıyoruz.Her ikisini de tavsiye ederim.O.G.S yi merakla bekliyoruz.8 ve 4 yaşındaki kızlarımın gelişimlerinde verdiğiniz hizmet ve destek için teşekkürler :)) sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  84. kızım için 7 yaşını almıştım şimdi farklı yaşlarıda almak istiyorum ;o kadar ilgisini çekiyoki dikkati dağılmadan kesintisiz 1 saat yapıyor,bazen beraberde yapıyoruz etkinlik mahiyetinde,tavsiye olunur...(mail adresinizi kaybettim yazabilirmisiniz)

    YanıtlaSil
  85. Merhaba size iki kez mail atıp bilgilerimi gönderdim ama donus yapmadınız. Sizden haber bekliyorum

    YanıtlaSil
  86. Merhaba raife hanım 3 yaşında kızım için DGS Plus dikkat geliştirici set (22 parça metaryelli) almak istiyorum size tüm sipariş bilgilerini de yazmış olduğum mail de attın ama geri dönmediniz. İndirim devam ediyor mu? fslgn87@hotmail.com adresinden haber verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  87. raife hanım adeda set indiriminiz devam ediyor mu ?sizin yardımınızla 4 yaş almıştım .5 yaş için soruyorum.deniz

    YanıtlaSil
  88. Merhaba sipariş verebilir miyim ?

    YanıtlaSil
  89. raife hanım adeda nının 6 yaş dikkat güçlendirme setini kullandım bu set 3 kitapçıktan oluşuyor bunu bitirdik 6 yaş grubun adedanın 2 seti varmı nekadar

    YanıtlaSil
  90. Z kare görsel dikkat seti 6-9 yas şifre rica edebilirmiyim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  91. Merhaba raife hanım yaklaşık bir hafta önce adeda 5 yaş dikkati güçlendirme seti istemiştim. şimdiye kadar bir dönüş yapmadınız nedenini öğrenebilir miyim? teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  92. Merhabalar bayağı geçmiş ama devam ediyor mu indirim

    YanıtlaSil
  93. OGS siparişim geldi Raife Hanım çok teşekkür ederim,DGS mi OGS mi derseniz DGS çok daha güzel ve eğlenceli.

    YanıtlaSil
  94. 5 yaş adeda dgs fiyatı nedir .3 adet kitaptan oluşan set ve kargo bize mi ait teşekkürler

    YanıtlaSil
  95. 5 yaş dgs fiyatı nedir ve kargo bize mi ait

    YanıtlaSil
  96. sizin indirim yardımınızla iki set almıştık tekrar teşekkürler.indirim devam ediyor mu?deniz

    YanıtlaSil
  97. SIPARIS VEREBILIYORMUYUZ HALA

    YanıtlaSil
  98. SIPARIS VEREBILIYORMUYUZ HALA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler elimize gecti vesile oldugunu için ayrıca teşekkür ederiz

      Sil
    2. Adede plus 3 nasil oynanacak hakkında bir fikriniz var mı acaba

      Sil
  99. Sayın Raife Hanım ; kitabımız geldi teşekkür ederim.Benim gibi emekli biri için çok büyük hizmetiniz oldu.Teşekkür ederim.saygılarımla

    YanıtlaSil
  100. Sayın Raife hanım;kitabımızı aldık.denim gibi emekli bir adam için çok büyük bir hizmet.Teşekkür ederim.Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  101. Devam ediyormu indirim almak istiyorum 5 yas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimler şu an durduruldu. Yeniden başlayıp başlamayacağı belli değil, indirimdeki diğer ürünlere bakabilirsiniz. Blogda zekare ve yukakids diye aratırsanız adedayla benzer ürünlere gözatabilirsiniz.

      Sil
  102. Mrb bende sipariş vermek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimler şu an durduruldu. Yeniden başlayıp başlamayacağı belli değil, indirimdeki diğer ürünlere bakabilirsiniz. Blogda zekare ve yukakids diye aratırsanız adedayla benzer ürünlere gözatabilirsiniz.

      Sil
  103. Merhabalar Raife hanim, oncelikle size birsey danismak istiyorum benim 3,5 yasinda bir oglum var daha once etkinlik kitaplariyla calismalar yaptik, gectigimiz eylul ayinda krese baslayinca bu tur etkinliklere ara verdik ama blogunuzda bu adeda setini gorunce almak istedim ama 4 yasimi 5 yasimi almaliyim bilemedim sizin onerinize ihtiyacim var. Simdiden cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimler şu an durduruldu. Yeniden başlayıp başlamayacağı belli değil, indirimdeki diğer ürünlere bakabilirsiniz. Blogda zekare ve yukakids diye aratırsanız adedayla benzer ürünlere gözatabilirsiniz.

      Sil
  104. Raife hanim ben de zekare yi sayenizde indirimli almistim cok ama cok tesekkur ederim ☺ şimdi de ustunzekalilar.com sitesindeki seti almak istiyorum ama.m bu set ile ilgili de indirimimiz olacak demistiniz eger varsa cok memnun olacagim 💕 Allah sizden razi olsun ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üsütn zekalılar setini tavsiye etmem. daha güzel ürünler var, Blogda zekare ve yukakids diye aratırsanız daha faydalı ürünlere gözatabilirsiniz.

      Sil
  105. Merhaba Raife hanim ben de zekare yi sayenizde indirimli almistim cok ama cok tesekkur ederim 🎀 ☺ şimdi de ustunzekalilar.com sitesindeki seti istiyorum ama.. Bu siteden de indirimimiz olacak demistiniz eger varsa cok memnun olacagim 💕 Allah sizden razi olsun ☺

    YanıtlaSil
  106. Raife hanim ben de zekare yi sayenizde indirimli almistim cok ama cok tesekkur ederim ☺ şimdi de ustunzekalilar.com sitesindeki seti almak istiyorum ama.m bu set ile ilgili de indirimimiz olacak demistiniz eger varsa cok memnun olacagim 💕 Allah sizden razi olsun ☺

    YanıtlaSil
  107. Merhaba
    Şipariş verebiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  108. Merhaba
    Şipariş Verebiliyormuyuz

    YanıtlaSil
  109. Merhaba, kampanya hala devam ediyor mu acaba? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  110. Raif hanim 7 yaş setini almak istiyorum ama nasıl siparis verecegim

    YanıtlaSil
  111. Sayın Arife hanım mail adresinize almak istediğim kitap seti bilgilerini gönderdim. Konu ilgili dönüş yapmanız mümkün mü? Teşekkür ederim
    Nurettin Yavuz

    YanıtlaSil
  112. Raife hanım mail adresinize kitap bilgilerini gönderdim. Dönüş yapmanız mümkün mü? Teşekkür ederim
    Nurettin Yavuz

    YanıtlaSil
  113. Raife hanim mailinize yazdim fakat size ulasamiyorum yardimci olur musunuz rica etsem

    YanıtlaSil
  114. merhaba ben nasıl sipariş vermem gerektiği,bugünün tarihiyle set fiyatlarını ve ödemenin nasıl yapılacağı konusunda bilgi almak istiyorum..

    YanıtlaSil
  115. merhaba ben bugününün tarihiyle adeda,yukakids ve zekare 3 yaş set fiyatlarını,nasıl sipariş vereceğim ve ödeme konusunda bilgi almak istiyorum..

    YanıtlaSil
  116. Merhaba, ahşap metaryelleri de isteyebiliyor muyuz? emeğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  117. Merhaba Raife hanım adedayla sayenizde tanıştım.Hemen temin ettim ve çok tesekkur ederim.Siz eğitimde olduğunuz için siparişi sizden veremedim maalesef başka yerden aldım ama yorum sizin hakkıniz çünkü sayenizde çocuğumu adedayla tanıştırdım. Ben plus setlerden aldım oğlum lego şeklindeki oyunları daha çok seviyor diye iyikide almisim buradan plus seti merak eden olur diye yazayım dedim.plus setlerde ahşap parçalar var 3kitabin içinde de o parçalarla yapılması istenen şekiller var.erkek çocukları bu tarz şeyleri gerçekten cok seviyor. Bundan sıkılınca diğer normal seti alcam inş onuda sizden alabilirim çünkü fiyat olarak da kesinlikle başka yerde bu fiyat yok sevgiler...

    YanıtlaSil
  118. Raife hn çok teşekkürler, güzel bir indirimle Adeda DGS plus setine (9 yaş) sahip olduk. Oğlum (sekizyaşında) ahşap bloklar ile oynamayı çok sevdiğinden çok isteyerek aldık bu seti, ancak aynı hevesle devam etmedi. Sanırım kendi hayalince bir şeyler yapmak yerine kitaba bağlı kalmak ona sıkıcı geldi, yine de bitirmeyi düşünüyoruz tabi. Set daha çok görsel dikkat açısından yararlı olduğu kanaatindeyim. Kitapta ufak tefek hatalar var mesela gerçekte iki tane olmayan bloktan resime iki tane koymuşlar, ama çok sorun teşkil etmiyor. Henüz ilk kitaptayız ama şu ana kadar yaptığımız şekiller çok zorlayıcı değiller. Desteğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  119. 7 yaşındaki oğlum için sipariş vermek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  120. Merhaba bu setten bizde ediek istiyoruz 3 yas ve 6 yas

    YanıtlaSil
  121. Raife hanım bende dgs plus 7 yaşı almak istiyorum yardımcı olabilirmisiniz mailinizede yazı yazdım teşekkürler

    YanıtlaSil
  122. Merhaba adeda dikkat guclendirme seti hala 120tl mi acaba uzerinden cok zaman gecmis

    YanıtlaSil
  123. sipariş verebiliyor muyuz hala

    YanıtlaSil
  124. Bu setlerin bir alınış sırası var sanırım. Örn: 4 yaş için 3 ayrı set var. Mesela DGS Plus var. Bunda ahşap ürünler var lego gibi. Plus seti olmadan bu kitaplar bir işe yarıyor mu bilmem. En az bir kez Plus alıp sonra yaşlara göre yalnızca kitap setlerini alıyormuşuz. Alıp kullanan , bilgisi olan varsa paylaşırsa seviniriz.

    YanıtlaSil

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...