19 Haziran 2014 Perşembe

Manyetik Lego

Muhammedim geçen hafta anaokulundan mezun oldu. Duygu yüklü bir ayrılık yaşadık öğretmeni ile. Muhammedim duygularını belli etmediği için ben duygulandım desem daha doğru olur. Eşyalarını aldım, eve getirdim. Koca bir çanta. Benim oğlum büyümüştü, anaokulundan bile mezun olmuştu. Küçücük parmakları ile resimler yapmıştı.. Kalan boya kalemlerine baktım ne kadar da küçüktü. O merdivenlerden çıkmıştı küçük ayaklarıyla, minik masalarda oturmuştu… Arkadaşları vardı.. Kimbilir ne sevinçler de hüzünler paylaşmıştı onlarla.. Ne oyunlar oynamıştı.. Hepsini kalbinde taşımıştı.. Tam bir yıl… Ve şimdi ayrılıyordu, okulundan, öğretmeninden, çok sevdiği arkadaşlarından…Ve her ayrılık hüzünlüydü… Ama her ayrılık yeni bir başlangıçtı aynı zamanda….



'' Manyetik Lego ''


Muhammed, birkaç defa “Anne okulda şöyle mıknatıslı bir oyuncak var. Ben onu çok seviyorum, çok oynuyorum, ondan bana alır mısın?” diyordu. Karnesinisi aldık tam sınıfının kapısından çıkarken gözüme ilişti. Bu mu annem dedim. Öğretmenine nerden aldığını felan sordum. Öğretmeni de çok güzel oynadılar bu yıl, güzel bir oyuncak dedi. Netten baktım çok değişik fiyat ve markalarda satılıyor. Bazı yorumlarda mıktanısların yapışmadığı ve kalitesiz olduğu yazıyordu. Netten cesaret edemedim, burada bir oyuncakçıda deneyerek aldım. Ama pahalı almışım. Magnestik marka 157 adet manyetik legoyu pazarlıkla 37,5 TL’ ye aldım. Ama nette aynı marka ve adedi 20 TL’ ye almamız mümkün. Muhammed Yusufumla birkaç gün sürekli oynadık. Enes ilk günler çok ilgilenmedi ama oda sevmeye başladı. Beyin cimnastiği için faydalı, tavsiye ederim. Fakat ağza alma refleksi devam eden küçük çocuklar için uygun değil. Topları küçük olduğu için ağzına alabilir. Dikkat edilmesi gerekir.



İlgili diğer yazılar:

1- PUZZLE' lar

2- MİNİYUP Dikkat ve Zeka Geliştirme Seti

3- Görsel Dikkat Seti ZEKARE

4- Okul öncesi eğitim

5- Dikkat Dağınıklığı için öneriler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...