23 Aralık 2014 Salı

Gergedanlar Krep Yemez!!

Çocuklarla benim son günlerdeki favori kitabımız Gergedanlar Krep Yemez !
 
Siz de benim gibi kolay kolay kitap beğenmeyen biri iseniz işte bu kitap tam size göre :)))
 
Gergedanlar Krep Yemez ilk okuyuşta "evet ,işte bu!! dediğim kitaplardan biri...
 
İçinde korku yok, şiddet yok; konu ve resimleriyle merak uyandıran harika bir kitap.

PEARSON yayınlarından çıkan Anna Kemp' e ait bu kitap Gülbin Baltacıoğlu tarafından Türkçeye çevrilmiş. Kitabın konusu kadar çizimleri de çok güzel. Resimler ve renklendirmeleri ayrıca ilgi çekiyor.


Eşim kitabı görünce direk yayınevine odaklandı ve "" Pearson çok kaliteli bir yayınevidir, her yerde bulunmaz, nerden aldın" dedi. Meğer eşimin yurtdışından getirttiği akademik kitaplar da pearson yayınlarınınmış.. Hakikaten Pearson yayınlarının kitapları çok kaliteli oluyor. Kağıt ve resim kalitesi hemen kendini belli ediyor.

Şimdilik PEARSON yayınlarından küçük bir kitaplığımız oldu. Elimizden düşürmediğimiz favori kitabımız ise Gergedanlar Krep Yemez.

3 yaş ve sonrası için kesinlikle tavsiye edeceğim, tadına doyamayacağınız, sizin tekrar tekrar okumaktan ve çocuklarınızın da tekrar tekrar dinlemekten sıkılmayacağı harika bir kitap...

Gergedanlar Krep Yemez
 
Minik Begüm' ün eve yerleşen mor bir gergedanla olan hikayesi anlatılmakta...
Begüm' ün anne ve babası Begüm' ün onlara anlattıklarını pek dinlemezler.
Günlerden bir gün eve mor bir gergedan gelir.
Begüm bunu annesi ve babasına anlatmaya çalışır ama onlar Begüm' e inanmazlar. Çünkü Begüm' ü dinlemezler..
  
 

Günlerden bir gün tabaktaki krepler ortadan kaybolur. Begüm onları mor gergedanın yediğini söyler. Ama Begüm' e gülerler..
 
 
Mor Gergedan' da ailesinden ayrıdır...
 
 
 
 
Ve hayvanat bahçesine ziyarete giderler...
 
 
 
 Krep seven mor gergedanın kayıp olduğunu anlayınca Begüm' ün doğru söylediğini anlarlar..
 
 


Tadı damağınızda kalacak, okudukça okumak isteyeceğiniz bir kitap... Bizim elimizden düşmüyor... 
 

 

 



  
Pearson Yayınlarının diğer kitapları:
 
 
 
 
  



 
 
 
Q BEBEK                                  YUKAKİDS                                 ZEKARE
 
 
 

3 yorum:

  1. Bu kitap bana tübitak yayınlarının kitaplarını hatırlattı. Benim kızım da severek okuyor.

    YanıtlaSil
  2. Raife hanım ben birkaç şey almak istiyorum (zeka seti.dikkat seti. Hikaye kitapları) hepsi icin ayrı ayrı kavram yayıncılığa tiklamakmi gerek? Birde kapida ödeme imkanımız var dimi..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ben bloğumda hiç bir şey satmıyorum. Yalnızca bazı yayınevleri bloğum aracılığıyla toplu siparişlerde indirim uyguluyor. Bu hikaye kitapları vb. benim kendi çocuklarıma aldığım, faydalı gördüğüm için bloğuma koyduğum şeyler. İndiirmli olanlardan sadece YUKAKİDS ve ADEDA için bana kargo bilgilerinzi yazıyorsunuz ve kapıda ödüyorsunuz. Diğerlerini kendiniz sitelerinden alıyorsunuz. Bloğuma indirimli olan eğitici ürünler:
      1- Hama boncukları ile çalışma: http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/search/label/%C4%B0ndirimli%20E%C4%9Fitim%20Setleri (indirim çeki şifresi: WWOO29)


      2-Zekare: http://beneklidunyam.blogspot.com/2014/05/gorsel-dikkat-seti-zekare.html (indirim çeki şifresi: raife2016)

      3- Yukakids zeka ve dikkat geliştirici ürünler, eğitici oyunlar : http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/09/yukakids.html

      4-Adeda dikkat güçlendirme setleri http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/09/adeda-dikkati-guclendirme-setleri.html (3 yaştan 12 yaşa kadar 85 tl yerine 55 tl)

      5-Q bebek eğitim setleri: http://beneklidunyam.blogspot.com.tr/2014/11/q-bebek-urunlerinden-blog-takipcilerime_24.html

      Sil

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...