8 Ekim 2012 Pazartesi

Pasaport işlemleri

Bugün pasaport almak için Emniyet Müdürlüğüne gittik..
Müdürlüğün bahçesinde pasaport işlemleri ile ilgilenen bağımsız bir bina var. Binaya girişte önce sıra için numara aldık. İlk önce parmak izimi aldılar. Sağ ve sol elin 5 parmağının da izi alınıyor. Eşimin hala geçerli olan bir pasaportu olduğu için bu işlemi ona yapmadılar. Daha sonra pasaport işlemleri ile ilgili birime geçtik. Hepimize gri hizmet pasaportu verilecek. Burda eşimin halihazırdaki hizmet pasaportunun süresi yeni hizmetine yetmediğinden ona da yeni pasaport verilmesi kararlaştırıldı. Geçersiz olan eski hizmet pasaportlarımızı da yanımıza alarak geri döndük. En çok buna sevindim. Çünkü eski pasaporttaki vize fotokopisini almayı iple çekiyordum. Çünkü İngiltereye giderken vize alacağımızda şöyle demişlerdi: "İngiltereye vize alabilirseniz dünyanın heryerine çok kolay vize alırsınız. Çünkü en zor vize İngiltere vizesidir!". Bu söz aklımda kaldığı için şimdi vize başvurusunda sıkıntı çıkmasın diye eski İngiltere vizemin fotokopisini iliştireyim diyorum başvuru evraklarının arasına..

Neyse bunu böyle hallettik te Enescan Emniyet Müdürlüğünü birbirine kattı bu arada:)  Yolculuk esnasında, havaalanında Enescik' le nasıl başedecem bilmem:))  Tüm polisler Enesin ismini öğrendi. Heryere girdi, herkesle konuştu. Durduk yere gitti polislerden şeker istedi.. Masaların altlarına girdi. 2 kez hızlıca kapıdan kaçtı, o önde ben arkada Emniyet Müdürlüğünün bahçesini turladık..

Anneme tarif ettim. Şöyle kollarından ve belinden geçirilen, upuzun  kulpu olan bezden bir korumalık dikecek bana. Enes' e takacağım. Enes gezinirken kulp ben de olacak. Böylece havalimanında kaçamayacak ufaklık elimden:)) 2 çocuk, biri Enes üstelik; 2 yada 3 valiz, el çantaları; önce İstanbula sonra Berlin' e uçuş.. Epey zorlayacak beni. İlk defa bugün çok heyecanlandım, gözümde büyüdü bu yolculuk ama olsun sonu güzel olacak inş..

Heyecan İçindeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...