20 Eylül 2012 Perşembe

Heyecan İçindeyim..

4 Aralıkta eğer kısmetse Almaya'ya gidiyoruz. Henüz vizeye başvurmasak ta biletlerimizi şimdiden aldık. Eşim BTÜ ' de 1 yıllığına post doc yapacak; ben de full time annelik:))

İlk yurt dışı tecrübem olmamasına rağmen çok ama çok heyecanlıyım.. İlk defa uzun süreli bir ayrılış olacak benim için.. Kuzucuklarımla ilk defa bu kadar uzun süreli bir birliktelik olacak, ilk defa bu kadar uzun süre baş başa kalacağız.. Ve ben bu nedenle çok ama çokk heyecanlıyım..

Berlin' de tanıdığımız hiç kimse yok. Ama şu internet sağolsun ki her yer sanki ayağının ucunda.. Yine facebooktan bir tevafuk eseri tanıştığım ve güzel bir dostluk kurduğum Sevgili Tuba' mın meğerse Almanya' da çok yakın kardeşim dediği bir arkadaşı varmış.. Şu an Berlin' de olmasa da hep orda yaşamış ve yaza doğruda Berlin' e taşınacak.. Evet Tuba vesilesiyle tabıştığım ve gitmeden bana her konuda fikir veren, beni yönlendirem sevgili Mina' m var şimdiden. Allah razı olsun sorduğum her soruya bıkmadan, usanmadan cevap veriyor.. Berlin' de birkaç kişiye dah aulaştık. Ev kiralamak büyük mesele.. Hele oraya gitmeden burda net başında kirlamak daha da büyük mesele!! Hele birde bizim gibi Almancanız yoksa.. Herşeyin hayırlısı...

İçimde büyük bir sevinç ve heyecan var.. Yaptığım tüm hazırlıklardan keyif alıyorum.. Rabbime tekrar tekrar şükrediyorum.. İnşallah herşey güzel olacak.. 1 yıl çocuklarımla gezeceğiz, eğleneceğiz.. Hergün birlikte olacağız, güleceğiz, güleceğiz.. Tüm hayallerime, tüm dileklerime inşallah diyorum ve bana bu imkanı veren Rabbime hamdediyorum, şükrediyorum...

Umarım hayat hepimizin karşısına güzellikler çıkarmaya devam eder.. AMİN!!

Pasaport işlemlerimiz..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...