19 Mart 2015 Perşembe

Çok Çok Büyük Bir DİNOZOR

Çok Çok Büyük Bir Dinozor
Kültür Yayınlarından çıkan yine çok güzel bir kitap  Çok Çok Büyük Bir Dinozor. Küçük Dinozor  (dinozor demek çok zoruma gidiyor, alışmışım dinazor demeye:) ) Bonbon' un bir kutu şekeri vardır. Büyük ve kaba dinozor bu şekerleri küçük dinozorun elinden zorla almak ister. Ama küçük dinozor çokkkk büyük bir dinozor arkadaşının olduğunu ve bu şekerleri ona götüreceğini söyler. Büyük dinozor başlar maharetlerini göstermeye.. Senin büyük hayali arkadaşın benim gibi ağır kaldırabilir mi, benim gibi bağırabilir mi vb. şekilde hünerlerini göstererek şekerleri almaya çalışır. En sonunda küçük akıllı dinozor büyük dinozoru arkadaşı çokkk büyük dinozor ile karşılaştırmayı başarır. Büyük dinozor yaptığı hatanın farkına varır ve şekerleri paylaşmayı öğrenir. Çocuklara kibar olmayı, nezaketi ve paylaşmayı örnek gösteren güzel bir kitap..
 
 
 
 
 
Resimleri bu sabah çektim. Ama maalesef tüm resimleri çekerken elim titredi. Yakından çekmeye çalıştım fakat kitapların boyutları büyük olduğu için pek kolay olmadı. Derken az da olsa titrettim. Hiç yoktan iyidir diyerek içeriği hakkında fikir sahibi olmanız için yine de paylaşıyorum. Fon yayıncılığın sitesinden aldığım kitapları aşağıda listeledim. Bu kitaplar 2 yaştan itibaren kütüphanenizde bulunsun. Hem çocuklar resimlerini inceler, hem de kolay kolay yıpranmazlar. Siz de keyifle hem kitabı okur, hem de resimlerini anlatırsınız. İyi okumalar...
  

Çok Çok Büyük Bir Dinozor


Çok Çok Büyük Bir Dinozor


Çok Çok Büyük Bir Dinozor


Çok Çok Büyük Bir Dinozor
 
Not: Şimdiye kadar bu yayınevinden okuduklarımızın içinde bir tek Hayvanat Bahçesi Kaçkınlarını pedagojik olarak uygun bulmadım. İçinde ölüm vb. geçtiği için içindeki hikayelerden birini çocuklara hiç okumadım. Diğer hikayelerde de kelimeleri hep değiştirdim. Çocuklar sevse de ve birkaç defa okusakta bu şekliyle pedagojik olarak uygun olmadığını düşünüyorum. 

Not: Kitap şuan FON YAYINCILIK' ta kampanyada.  Etiket fiyatı 15 TL olmasına rağmen FON YAYINCILIK' ın internet sitesinde 3 TL :) FON YAYINCILIK ta tüm kitaplarda kampanya var şuan. Dışarıda 10-15 TL' ye satılan kitaplar sitede 2-3-4 TL . Onu da alayım, bunu da alayım derken birde baktım ki bizim mini bir kitaplığımız daha olmuş :)) İnşallah diğer aldıklarımı da zamanla yayınlarım. Sizlerin de kampanyayı kaçırmamanızı tavsiye ederim :) 25 TL üzeri ücretsiz kargo ile alıyorsunuz ve kitaplarınız 1 gün sonra elinizde oluyor. Kitap kalitesi ise süper !!



Kültür/Formül Yayınlarından okuduğumuz diğer kitaplar:

*** Tavuklar Karanlıkta Göremez
*** Bu Kitap Ay-Ay' a aittir
*** Keçi ile Eşek/ Çilekli Gözlük
*** Keçi İle Eşek / Kampta
*** Keçi İle Eşek / Alt Kattaki Gürültü
*** Pasaklı Kaz
*** Çok Çok Büyük Dinozor
*** Elma Seven Keçi
*** Dalgın Koyun
*** Frigorillo Sporu Seviyor / Sağlıklı Yaşam İçin Küçük İpuçları 



 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...