5 Mart 2015 Perşembe

Keçi İle Eşek / Alt Kattaki Gürültü

2 yaş sonrası (2-5) çocuklara hitap eden "Keçi İle Eşek" arkadaşlığı, dostluğu anlatan 3 kitaplık çok hoş bir seri. Formül Yayınlarından çıkan Keçi İle Eşek serisindeki kitaplar:

 




















Çilekli Gözlük' ü daha önce bloğa koymuştum. Dün akşam da serinin diğer kitaplarını büyük bir ilgiyle okuduk. Keçi İle Eşek / Alt Kattaki Gürültü ise bu serideki en güzel kitap bence.


Keçi aklı biraz karışık bir arkadaştır. Bir gece uyurken gürültüler duyar ve uyanır. Sonra eve hırsız girdiğini zanneder :) Bin bir çaba ile arkadaşı Eşek' in odasına gider. Ama o da ne! Eşek odada yoktur. Hırsızların Eşeği kaçırdığını zanneder ve arkadaşını kurtarmaya karar verir. Hırsızların mutfakta olduğunu sanan Keçi mutfağa vardığında arkadaşı Eşek' in kendine bir ziyafet çektiğini ve ortada hırsız felan da olmadığını görür. Eşek, Keçiyi teselli eder ve beraber kendilerine bir ziyafet çekerler..
  

Olayların çocuksu bir dille anlatıldığı, çocukların ilgiyle dinlediği güzel bir kitap. Kitabı okurken ben olaylara biraz heyecan katıyorum. Modomot okuyup geçmiyorum. Mesela bu hikayede Keçi, eline oyuncak tavşanı alıp "Sizi Haydutlar" diye bağırdığında biraz sesimi yükseltip, elimi aynı Keçinin ki gibi sallayıp,  azıcıkta komik bir hava veriyorum. Çocuklar gülüşüp kıkırdaşıyorlar :)) Bende onların kıkırdaşmalarına gülüyorum:)))

 
Sizler de hikayelere bu tarz duygu yüklemeleri yaparsanız radyo tiyatrosu gibi olur :))
 
 



Keçi ve Eşek serisinde hoşuma gidenler:
 
1-Olumsuz kelime-cümle içermemesi,
2-Pozitif bir dünyalarının  olması,
3-Birbirlerine sabırlı davranmaları (özellikle de "Keçi İle Eşek / Kampta" kitabındaki Eşek' in sabrı. Ben olsam heralde "Yeter be Keçi nereye gideceksen git artık derdim :) :) :) )
4-Kitaptaki resimlerin güzelliği ("Keçi İle Eşek / Kampta" kitabındaki Keçi'nin masaörtüsünü boynuna dolaması gülümsetiyor:)
 
 

Yine not düşüyorum. Herkes eğitimden faydalansın, herkes aynı eğitim imkanlarına sahip olsun diye indirimleri çokk seviyorum. Kitap şuan FON YAYINCILIK' ta kampanyada.  Etiket fiyatı 15 TL olmasına rağmen FON YAYINCILIK' ın internet sitesinde 3 TL :) İdefix' te felan da 7,88 TL. FON YAYINCILIK ta tüm kitaplarda kampanya var şuan. Dışarıda 10-15 TL' ye satılan kitaplar sitede 2-3-4 TL . Onu da alayım, bunu da alayım derken birde baktım ki bizim mini bir kitaplığımız daha olmuş :)) İnşallah diğer aldıklarımı da zamanla yayınlarım. Sizlerin de kampanyayı kaçırmamanızı tavsiye ederim :) 25 TL üzeri ücretsiz kargo ile alıyorsunuz ve kitaplarınız 1 gün sonra elinizde oluyor. Kitap kalitesi ise süper !!










  
 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. BULDUĞUNUZ İNDİRİMLERİ BİZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ HEMEN İNCELEYİP SİPARİŞ VERDİM BENDE. HAZIR BİLGİYİ HAZIR İNDİRİMİ BİZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın inşallah :)
      Bayanlar genelde kıyafet vb. indirimleri takip ederler ama benim ilgi alanım da Çocuk ve çocuk eğitimi :))) Okuyalım, okutalım inşallah.. Faydalı olmaya çalışıyorum umarım başarılı olabilirim. Yorum için de ben teşekkür ederim..

      Sil
  2. merhaba belli bir yaş aralığı var mı acaba bu kitapların

    YanıtlaSil

Yorumlar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...