20 Eylül 2012 Perşembe

Sayıların İçlerini Doldurma

Bir akşam üstü herkese sevgilerle merhaba diyorum..
Bugün Matematiğe Merhaba diyoruz.. Yaptığımız herşeyi malesef paylaşamıyorum.. Aslında resimleyip paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki :)) Malesef zamanım çok kısıtlı oluyor.. İnşallah zaman içinde karınca kararınca yaptığımız ev okulu çalışmalarını peyper pey paylaşma imkanı bulurum...

Muhammed Yusuf' um duvar takvimimizdeki günlerin (sayıların)  içine sayıları yazmaya bayılıyordu. kopan her takvimdeki 1 lerin 2 lerin.. içlerini keyifle dolduruyordu. Harfleri tanımasında ve yazmasında da oldukça faydalı oldu diyebilirim:)). Ama takvimler hemencecik bitiveriyor. Ben de ona sayıların içlerine çizsin diye 1' den 10' a kadarki sayıları çıkarıverdim. İlk sayfayla biraz uğraştı. Anne bana yarın 100 lü sayılar getir, 1000 getir diye de iyice tembihledi.:)) Onları da çizip götürdüm. İçlerine sayıları yazmak yerine boyamaya başladı. Şimdi zevkle içlerini boyuyor:)) "Anneciğim içlerine aynılarını çizeceksin" diyorum, "hani çok seviyordun" diyorum.. " Ama ben boyamak istiyorum diyor" . Halbuki boyama yapmayı hiç sevmezdi:) Burdaki sayılar küçük olduğu için dışına taşırmaması için boyarken el kaslarını çok nazik hareket etmek zorunda. Boyama kabiliyetimize de oldukça faydası oldu. Çok fazla dışına taşırmamaya başladı ki Muhammed kocaman resimlerde bile süper dışına taşırır!!!

 Sizde değişik sayılar çıkarıp, içlerine aynılarını çizmeleri konusunda çocukları teşvik edebilirsiniz..







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...